پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نان تکنولوژی خوردن دارد

7 سال پیش ( 1395/6/1 )
پدیدآورنده : رویا پاک سرشت  

جذابیت های دنیای تکنولوژی و فناوری پرشمارند؛ جذابیت هایی که باعث محبوب شدن رشته های مرتبط با حوزه فناوری بین افراد مختلف، به ویژه نسل جوان شده است. هر روز تعداد فارغ التحصیلان و علاقه مندان به رشته های مرتبط با تکنولوژی افزایش می یابد. بر این اساس گاهی کاریابی در رشته های مرتبط با این محورها ساده نخواهد بود.

در صورتی که افراد اندکی اطلاعات کاربردی در حوزه فناوری داشته باشند یا با برخی مهارت های سرگرم کننده متبحر باشند، قادر خواهند بود در کاریابی موفق تر از سایر افراد عمل کنند. بر این اساس، در سطور زیر به معرفی چند شغل مبتنی بر مهارت های سرگرم کننده و فناوری محور می پردازیم، شاید این معرفی راهگشای کاریابی شما شود.

مشاغل مبتنی بر مهارت های عمومی

یک سؤال مهم در خصوص مهارت های تکنولوژیک این است: «مهارت های عمومی من در حوزه تکنولوژی چیست و تا چه حد است؟» اغلب افراد تصور می کنند، ساختن ایمیل، اطلاعات عمومی مناسب در خصوص شبکه های اجتماعی، آشنایی با میانبرهای مجازی و ترفندها و تکنیک های جست وجوی سریع و مواردی مشابه، چندان مهم نیستند، اما همان طور که یک نجار باید کار با اره را بداند، یک تکنیسین و کارشناس تکنولوژی هم باید با این موارد به ظاهر ساده آشنا باشد، بسیاری از افراد اگرچه توانایی های مختلفی دارند اما با ترفندهای عمومی و کاربردی مجازی و تکنولوژیک چندان آشنا نیستند.

بنابراین اگر به دنبال یک شغل مناسب می گردید، بد نیست روی توانایی های عمومی خود بیشتر کار کرده و با اعتماد به نفس کامل سراغ مشاغل مختلف این حوزه بروید.

special effects artist

کار کردن به عنوان کارشناس در امور جلوه های ویژه تصویری، از جمله مشاغلی است که برای بسیاری از افراد جالب و هیجان انگیز به نظر می رسد. بنابراین اگر علاقه مند به فعالیت در این گروه از مشاغل هستید، بهتر است روی توانایی های کار با نرم افزارهای بصری و3 D کار کنید. تسلط داشتن روی این برنامه ها نه تنها مفرح و لذت بخش است بلکه برای ارتقای سطح مهارت های استخدامی نیز مناسب است. البته مشروط بر آنکه به این حوزه علاقه مند باشید و از کار با این برنامه ها  لذت  ببرید.

Game tester

اگر به دنیای بازی های رایانه ای علاقه مند هستید و مدت زمان زیادی را صرف انجام این بازی ها می کنید، می توانید به عنوانgame tester استخدام شوید. این خوش ترین خبر برای علاقه مندان به بازی است.

اغلب کمپانی های معتبر که به تولید انواع بازی های دیجیتال و رایانه ای مشغول هستند، برای بررسی ورژن نهایی محصولات خود و اطمینان از سطح کیفیت تمامی مراحل بازی نیاز به افرادی دارند که بازی ها را امتحان کنند. این افراد وظیفه دارند هرگونه نقص یا ایراد در سیستم اجرای بازی را شناسایی کرده و به طراحان بازی گزارش دهند. بدین ترتیب نسخه های بازی پیش از ارائه در سطح بازار مورد ارزیابی و کیفیت سنجی قرار می گیرد.

تکنیسین رادیولوژی

سال هاست بین دنیای پزشکی و محصولات تکنولوژیک رابطه ای مثبت و پربازده برقرار است. حضور تکنولوژی و فناوری در دنیای رادیولوژی و عکسبرداری بسیار موثر و ضروری است. آمارها نشان می دهند استفاده از تکنولوژی، کیفیت تصاویر و ضریب اطمینان آنها را افزایش می دهد اما شرط لازم برای فعالیت در این عرصه، طی کردن دوره های خاص آموزشی و کسب مهارت هایی ویژه است.

بنابراین اگر به تجهیزات پزشکی و کار با آنها علاقه مندید، می توانید با گذراندن دوره های تخصصی، مهارت های ارائه فعالیت خدمات رادیولوژی را آموخته و سپس در مراکز درمانی و پزشکی مشغول به کار شوید.

متخصص SEO / توسعه وب

یکی از حوزه های شغلی که طرفدارانی پرشمار دارد، مشاغل مبتنی بر «جست وجوگری» است. شما به راحتی می توانید به عنوان جست وجوگر یا توسعه دهنده وب، در هر زمان و مکان فعالیت مورد علاقه تان را انجام داده و در ضمن شاغل هم باشید و کسب درآمد کنید.

بسیاری از شرکت ها به دنبال یک جست وجوگر و کارشناس حرفه ای وب برای ارتقای سطح خدمات خود هستند، بنابراین می توان با انتخاب این شغل با یک تیر دو نشان زد یعنی هم ساعات فراغت زیادی و هم شغلی دلخواه داشت.

ارتباط با نویسنده: royapakseresht@gmail.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zLyDNKAU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه