پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

درپی درج مطلبی در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ارسال نامه از سوی وزیر بهداشت به رئیس‌جمهوری با عنوان «هشدار شکست طرح تحول سلامت» به دلیل عدم تامین منابع مالی مورد نیاز، وزارت بهداشت ارسال چنین نامه‌ای را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: به‌طور معمول وزرا و مقامات مسئول دولتی نظرات و مطالبات خود را طی جلسات هیات دولت یا در مذاکرات خصوصی با رئیس‌جمهوری مطرح می‌کنند. بنابراین ارسال نامه‌ای با این مضمون و محتوا واقعیت ندارد.

نامه‌نگاری وزیر بهداشت با رئیس‌جمهوری تکذیب شد

بر این اساس طرح تحول نظام سلامت نیز همچنان با قوت ادامه خواهد یافت. هر چند در مسیر اجرای هرچه بهتر این طرح نیازمند عمل به تفاهمات، توافقات و تعهدات صندوق‌های بیمه‌ای یک ضرورت است.

از طرفی گلایه همیشگی وزارت بهداشت همچنان پابرجاست و معتقد است که عدم تامین منابع مالی پایدار و تاخیر در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها موجب تضعیف فرآیند خدمت‌رسانی می‌شود. در عین حال این وزارتخانه با استعانت از ایزد منان و اتخاذ تمهیدات لازم به تعهدات در این زمینه پایبند است.

بنابراین هرگونه فضاسازی رسانه‌ای و انعکاس موارد غیر‌واقع در این زمینه کمکی به حل مشکلات سلامت مردم نخواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bFQ62WGx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه