جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

از سال 2005 یعنی 11 سال پیش که کار خود را شروع کرد تا به امروز به پیشرفت و همه گیرتر شدن ادامه می دهد. یوتیوب، وب سایت به اشتراک گذاری فیلم و ویدئو حالا سال ها است که در میان نسل های گوناگون به ویژه جوان ترها جای خود را باز کرده و برای نسل جوان عصر دیجیتال به ابزاری برای سلبریتی شدن تبدیل شده است.

بزرگ ترین ستاره های یوتیوب با کسب بخشی از درآمد اسپانسرینگ و تبلیغاتی که ویدئوهای شان به خود اختصاص می دهند، درآمدزایی می کنند. این یعنی اگر کسی محتوایی تولید کند، روی یوتیوب قرار دهد و ویدئو پربازدید شود، تبلیغات گرفته و بخشی از پول تبلیغات به تولیدکننده محتوا می رسد. در چند سال گذشته، این کسب وکار میان بسیاری از جوانان دنیای مدرن جاافتاده و بسیاری از افراد عادی در سراسر دنیا را به ستاره های پردرآمد یوتیوب تبدیل کرده است.

این کسب وکار ثابت کرده است که در روزگار دیجیتال اگر کسی بخواهد پردرآمد باشد باید سراغ ابزارها و شبکه هایی برود که امروزه سراسر زندگی همه ما را گرفته اند. کاری که این افراد می کنند نه به سرمایه بالا نیاز دارد و نه سازوکار پیچیده ای می طلبد.

برای پردرآمد بودن در جایی مثل یوتیوب کافی است کمی خلاقیت و حوصله به  خرج داد؛ کاری که این روزها توجه جوان های زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

آنها اکثرا بین 20 تا 30 سال سن دارند و مسن ترین شان کمتر از 40 سال هستند. این افراد به یوتیوب به عنوان یکی از مهم ترین منابع درآمدی خود نگاه می کنند و برای شان مهم است که به روش های گوناگون رضایت مخاطبان پای اینترنت نشسته خود را به دست آورند.

حالا این میلیونرها چه کسانی هستند؟ مجله فوربس اخیرا فهرستی منتشر کرده که در آن پردرآمدترین ستارگان یوتیوب درسال 2016 فهرست شده اند.

10. کالین بالینگر

درآمد: 5 میلیون دلار

کالین بالینگر، بازیگر، کمدین، خواننده آمریکایی و یکی از شخصیت های شناخته شده یوتیوب است. او با شخصیت میرندا سینگز که در ویدئوهایش به نمایش می گذارد، فقط مردم را می خنداند. میرندا سینگز شخصیتی دست وپاچلفتی و خنده دار است که این  روزها در یوتیوب هواداران زیادی دارد.

بالینگر در سال 2015 کتاب «Selp-Helf» را با محوریت شخصیت میرندا سینگز منتشر کرد که به پرفروش ترین کتاب از دیدگاه نیویورک  تایمز تبدیل شد. او همچنین در سال 2016 با سریال «Haters Back off» که از نتفلیکس پخش شد به محبوبیتش اضافه کرد. او در نتفلیکس جزو شخصیت های بسیار پرطرفدار است و سریالش نیز در این شبکه پخش فیلم و سریال در فهرست محبوب ترین ها قرار دارد.

9. رت و لینک

درآمد: 5 میلیون دلار

رت مک لاگلین و چارلز لینکولن نیل سوم از نظر سنی کمی بزرگ تر از آن هستند که از ستارگان یوتیوب انتظار می رود. این دو به ترتیب 39 و 38 ساله هستند، اما برخلاف سن شان به شدت در یوتیوب پرطرفدار و شناخته شده هستند.

رت و لینک بیشتر از هر چیز به خاطر ساختن آگهی های خنده دار و به سبک محلی برای شرکت های املاک محبوب و پردرآمد هستند.

این دو ستاره یوتیوب ازسوی برندهای بزرگ حمایت می شوند و اجرای برنامه ای صبحگاهی «صبح افسانه ای خوب» را به عهده دارند.

8. جرمن جرمندیا

درآمد: 5/5 میلیون دلار

این ستاره شیلیایی، بزرگ ترن ستاره اهل آمریکای لاتین در یوتیوب است. این کمدین و موسیقیدان دو کانال در میان 20 کانال پرطرفدار یوتیوب دارد. او در سال 2016 یک کتاب به نام Chupaelperro منتشر کرد. نام کانال های او در یوتیوب HolaSoyGermanو JuegaGerman است. او آهنگ های زیادی با همکاری گروهش تولید کرده که همگی در یوتیوب منتشر شده اند. او که فقط 26 سال سن دارد، حالا یکی از ستارگان پردرآمد یوتیوب است.

7. مارکیپلیر

درآمد: 5/5 میلیون دلار

مارک فیشباخ که با نام مارکیپلیر بهتر شناخته می شود، یکی از ستارگان یوتیوب است که روی بازی تمرکز کرده است. او پرانرژی و احساساتی است که البته گاهی بد و بیراه هم می گوید. فیشباخ به جاه طلبی هایی فراتر از یوتیوب هم فکر می کند.

هدف او راه یافتن به رسانه های سنتی تر است تا به این ترتیب بیشتر دیده و شناخته شود. او می گوید: «اگر کسی بخواهد فیلمی بسازد و از او بخواهد که در فیلمش بازی کند، اول مطمئن می شوم که مهارت لازم را دارد و بعد انجامش می دهم.»

6. تیلور اوکلی

درآمد: 6 میلیون دلار

این ستاره یوتیوبی کمدی را با فرهنگ پاپ و سیاست ترکیب کرده و با این مواد اولیه محتوا در یوتیوب می سازد. با این شرایط تعجبی ندارد که شخصیت طنزپردازی مثل الن دی جنرس هوادار او باشد و از او بخواهد که در کارهایش بخواند. اوکلی همچنین در سال 2015 یک کتاب شرح حال به نام «Binge» را منتشر کرد. او هم مثل دیگر ستارگان عصر دیجیتال در یوتیوب هواداران زیادی دارد و بابت محتوای تولیدی و تبلیغاتی که به خاطر آنها تبلیغات می گیرد، درآمد میلیونی دارد.

5. رؤسانا پانسیو

درآمد: 6 میلیون دلار

روسانا پانسینو یکی از کانال های آشپزی بسیار پرطرفدار را در یوتیوب دارد که هر کار احمقانه ای در آن انجام می شود. نام کانال خانم پانسیو، «Nerdy Nummies» است که او سعی می کند در دستورهای غذایی تغییر ایجاد کند. از جمله غذاهایی که او در ویدئوهایش آموزش داده Pi Pie Pops و غذایی به نام «شاهزاده خانم هلوی پینه دوز» است. رمز پربازدید بودن ویدئوهای این بانوی آشپز همین تغییرات و اسم های عجیب و غریبی است که روی غذاهای من درآوردی اش می گذارد.

4. اسموش

درآمد: 7 میلیون دلار

اسموش هم یک کمدین است که کارهای دو خواننده کهنه کار یوتیوب یعنی ایان هکوکس و آنتونی پادیلا را با حرکات خنده دار و سروصدای زیاد بازخوانی می کند. اسموش یکی از نخستین ستارگان پردرآمد یوتیوب بود که با شور و هیجان زیاد ویدئوهای طنزآمیزی درباره بازی ها و فرهنگ پاپ می ساخت و همچنان می سازد. هیچ نشانه ای از کند شدن کار او دیده نمی شود چون همین حالا این کمدین یوتیوب هفت کانال در این شبکه اجتماعی دارد که همگی پرطرفدار هستند.

3. لیلی سینگ

درآمد: 7/5 میلیون دلار

لیلی سینگ همه کاری در یوتیوب می کند. از ساخت طرح های کمدی گرفته تا پر کردن موزیک ویدئو، همه کاره همین ستاره زن یوتیوب است. نام کانال او one-woman  است و اتفاقا هواداران بداخلاق و متعصبی هم دارد. او یک سفر به دور دنیا داشت که نامش تور«Trip to Island Unicorn» بود و بعد از آن در همان یوتیوب یک فیلم به همین نام پخش کرد. این خانم جوان هم توانست با همین فعالیت ها در یوتیوب به درآمد میلیون دلاری رسیده و هواداران بسیاری را از سراسر جهان جذب خود کند.

2. رومن آتوود

درآمد: 8 میلیون دلار

وقتی کانال پر از شوخی و خنده رومن آتوود و محتوایی را که تولید کرده نگاه می کنید، بیشتر از هر چیز ترس و وحشت را در کنار خنده و شادی می بینید. از وحشت و خشونت کار طنز ساختن مهارتی است که باعث شده این ستاره جوان یوتیوب به درآمد میلیون دلاری رسیده و در فهرست پردرآمدترین رتبه دوم را داشته باشد.

او به خاطر همین فیلم های ترسناک خنده دارش لقب «طنزپردازی با زننده ترین و وحشتناک ترین شوخی ها» را به خود اختصاص داده است.

1. پیو دی پای

درآمد: 15 میلیون دلار

پیو دی پای پردرآمدترین ستاره یوتیوب است. اختلاف درآمد او با نفر دوم یعنی رومن آتوود نسبتا زیاد است. این ستاره بددهن سوئدی، مفسر بازی های ویدئویی است و در طول چند سال گذشته با اقتدار صدرنشین پردرآمدهای یوتیوب بوده است. نام اصلی پیو دی پای فلیکس آروید اولف جلبرگ است.

کار جلبرگ این است که در گوشه تصویر بازی های ویدئویی حاضر شده و به اتفاقات بازی واکنش نشان می دهد. بخش زیادی از موفقیت جلبرگ به خاطر این است که به هوادارانش اهمیت زیادی می دهد و وقت بسیاری را صرف پاسخ دادن به نظرات آنها می کند.

برچسب ها : قاب اقتصاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/S4NeEcAj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه