یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

این روزها داشتن وب سایت، مسئله ای رسمی و ویژه نیست. درواقع فرقی نمی کند که اهل کسب و کار مشخصی باشید یا به شکل غیرحرفه ای در فضای مجازی فعالیت کنید. جزو هر یک از این گروه ها که باشید، می توانید وب سایتی اختصاصی داشته و بنا بر سلیقه شخصی تان در آن فعال باشید؛ از فعالیت های تبلیغاتی برای کسب و کارتان گرفته تا فعالیت های غیر حرفه ای و روزمره.

بسیاری از افراد تصور می کنند برای ساختن وب سایت حتما باید به افراد متخصص یا کارشناسان حوزه IT و طراحان وب سایت مراجعه کرد. گرچه این نگرش در خصوص سایت های مرتبط با شرکت های عظیم و مهم مصداق دارد. اما اگر این وب سایت مرتبط با شخص عادی با فعالیت های نه چندان حرفه ای باشد، شرایط متفاوت خواهد بود.

ایجاد یک وب سایت ساده، می تواند به شکل رایگان و با ساده ترین فرآیندهای ممکن انجام شود. استفاده از ابزارهای آنلاین یا برنامه های وردپرس از جمله شناخته شده ترین روش های کم هزینه ساخت وب سایت است. اما یک ابزار رایگان و کمتر شناخته شده نیز وجود دارد که می تواند راه حلی کاربردی برای فعالان دنیای مجازی باشد.

مرحله به مرحله برای ساخت وب سایت

پیش از شروع مراحل ساخت وب سایت رسمی خودتان باید مهم ترین پیش شرط را رعایت کنید. یعنی وارد سایتی شوید که قرار است در ساخت وب سایت جدید با شما همراهی کند، بنابراین ابتدا وارد این آدرس شوید: www. imcreator. com سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: در مرحله نخست باید اصلی ترین کار را انجام دهید و یک قالب انتخاب کنید. سایت im هر ماه قالب ها و طرح های متفاوت و خلاقانه ای را در اختیار کاربران می گذارد. این قالب ها بعدها مورد بازدید کاربران قرار می گیرند و به نوعی جلوه بصری وب سایت شما را تشکیل خواهند داد، بنابراین بسیار مهم است که در خصوص انتخاب طرح دلخواه تان دقت کافی داشته باشید.

وب سایت im با ساماندهی قالب ها براساس طرح، محتوا و کاربرد، کار انتخاب را بسیار آسان کرده است. کافی است نسبت به محتوای سایت خود اطمینان داشته باشید یا مخاطبان اصلی خود را بشناسید تا به سرعت برترین قالب مورد نیاز خود را شناسایی و انتخاب کنید.

مرحله دوم: شخصی سازی، دومین مرحله از ساخت وب سایت به وسیله im است. اغلب کاربران به محض ساخت وب سایت خود اقدام به قرار دادن تصویر، ویدئو، متن و... در سایت می کنند. اما شاید تمایلی نداشته باشند تمامی این مطالب را به سرعت به اشتراک بگذارند یا اطلاعات منتشر شده نیاز به ویرایش داشته باشند. در این شرایط، تنها کافی است روی گزینه design کلیک کرده و به ویرایش اطلاعات وب سایت خود بپردازید. در این بخش دست کاربران برای ایجاد انواع تغییر و تحولات باز است.

همچنین کاربران im می توانند فایل ها را بر حسب اولویت های خود طبقه بندی کرده و سامان دهند. به عبارت دیگر، فرآیند کار در محیط im بسیار منعطف و ساده است. افزون بر اینها  اگر در هر یک از مراحل ساخت وب سایت دچار مشکل شدید با مراجعه به بخش پشتیبانی، از راهنمایی کارشناسان وب سایت بهره مند خواهید شد.

مرحله سوم و نهایی: انتشار یا عمومی سازی، آخرین بخش از مراحل ایجاد وب سایت است. این بخش را می توان مهم ترین بخش نیز دانست. قسمتی که حاصل زحمات و علایق طراح سایت است در این مرحله رونمایی می شود. اگر از دو مرحله یکم و دوم به راحتی عبور کرده اید، نگران نباشید.

مطمئن باشید وب سایت شما با دارا بودن استانداردهای کافی و مناسب، آماده رونمایی عمومی است. موتورهای جست وجویی مانند گوگل به سرعت از وب سایت شما استقبال خواهند کرد و کاربران برای بازدید از خانه مجازی شما صف خواهند کشید. تنها کافی است اصول میزبانی را رعایت کنید تا خانه شما پربازدید شود.

در صورتی که در هر یک از بخش های وب سایت خود با مشکل مواجه شدید یا نسبت به طراحی بخش هایی جدید در وب سایت تان تمایل داشتید با مراجعه به بخش پشتیبانی و طراحی به سرعت قادر به رسیدن به ایده آل های ذهنی خود خواهید شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lczFjue7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه