دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

موسیقی یکی از بهترین راه‌های ممکن برای ایجاد یک واکنش عاطفی در افراد است. ممکن است شما موسیقی مناسب برندتان را تاکنون شناسایی کرده باشید. آگهی‌های تبلیغاتی همواره با موسیقی همراه هستند و از آغاز تولید تیزرهای تبلیغاتی در رادیو و تلویزیون، این تیزرها موسیقی مخصوص به خود را داشتند و از موسیقی کلاسیک نیز استفاده می‌کردند.

ایده

اما تمامی شیوه‌های سابق در استفاده از موسیقی در تیزرهای تبلیغاتی با آگهی تلویزیونی که آژانس تبلیغاتی انگلستان برای شرکت Levi’s تولید کرد، تغییر کرد. در این آگهی تلویزیونی در ابتدا ما صدای Marvin Gaye را می‌شنویم که قطعه «از درون انگور صدا را می‌شنوم» را اجرا می‌کند و سپس شاهد چرخیدن یک شلوار جین Levi’s در ماشین لباسشویی هستیم.

در دهه 90 میلادی پیام‌های بازرگانی سرشار از موسیقی بوده و شما می‌توانستید در فاصله پخش آگهی‌های تجاری در تلویزیون و رادیو به آهنگ‌های متفاوتی گوش دهید. در آگهی‌های تلویزیونی در این برهه زمانی هیچ گفت‌وگویی وجود نداشت؛ ایجاد یک فضا توسط موسیقی و سپس حرکت دوربین. چنانچه قصد دارید موسیقی برای تیزر تبلیغاتی خود انتخاب کنید، بهتر است قطعه انتخابی شما تشابهی با موسیقی مورد استفاده سایر برندها نداشته باشد.

امروزه بسیاری از برندها تفسیری مدرن از موسیقی تانگوی آرژانتینی را مورد استفاده قرار می‌دهند و استفاده از این سبک تقریباً عمومیت یافته است.این در حالی است که قطعات بسیار متنوع و مناسبی وجود دارد که برند‌ها می‌توانند با استفاده از آنها مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهند.

به یاد داشته باشید که تمام برندها به این شیوه تبلیغاتی نیاز ندارند اما در فروشگاه، رستوران یا هنگامی مشتریان منتظر پاسخگویی به تماس تلفنی‌شان هستند، موسیقی می‌تواند فضایی دلنشین و مطبوع را ایجاد کند. فراموش نکنید که نوع موسیقی که انتخاب می‌کنید می‌تواند زمینه را برای جذب طیف وسیع و متنوعی از مشتریان به سوی شما فراهم کند.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

• موسیقی به شما کمک می‌کند تا فضایی دلنشین و مناسب را ایجاد کنید. در این بین انتخاب قطعه موسیقی مناسب با هویت برند شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. انتخاب موسیقی نامناسب ممکن است سبب دور شدن مشتریان از برند شما شود.

• میان موسیقی و سایر ورودی‌های حسی تعادل برقرار کنید، در صورت زیاده‌روی در پخش موسیقی، مشتریان شما را ترک خواهند کرد. به یاد داشته باشید پخش موسیقی با صدای بلند همواره نتیجه معکوس دارد.

• بهتر است پیش از انتخاب موسیقی مناسب برندتان، کارهای قانونی مربوط به آن را انجام داده و آن را پیش از پخش شدن به ثبت برسانید تا به این وسیله از قطعه موسیقی مورد نظرتان محافظت کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nBdusUTz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه