سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

جک دورسی، مدیرعامل شبکه اجتماعی توییتر، جدا شدن از پنج مدیر کلیدی شرکتش را اعلام کرد. از طرف دیگر، این شرکت باید دو عضو جدید را برای هیأت‌مدیره‌اش تعیین کند. الکس روتر، مسئول بخش مهندسی، اسکیپ شیپر، مدیر منابع انسانی، کوین ویل، مدیر بخش تولید و کیتی استنتون، مدیر روابط رسانه‌ای، این شرکت را ترک خواهند کرد.جیسون تاف، مدیر کل سرویس اشتراک ویدئو‌های کوتاه توییتر به نام «واین» نیز استعفای خود را اعلام کرد. او از گوگل به دلیل کار روی واقعیت مجازی  (واقعیت مجازی یک تکنولوژی و فناوری نوین است که به کاربر امکان می‌دهد تا با یک محیط شبیه‌سازی رایانه‌ای تعامل داشته باشد) اخراج شده بود.

مشخص نیست که آیا دیگران داوطلبانه از توییتر خارج شده یا به استعفا مجبور شده‌اند؟! طبق گزارش ژورنال وال استریت تنها دو نفر از آنها به‌طور خصوصی تمایل خود را به ترک توییتر ابراز کرده‌اند. در یک پیام منتشر شده در حساب توییتر، جک دورسی، از اینکه کارکنانش «انتخاب به ترک شرکت کرده‌اند» ابراز ناراحتیکرد.

این اطلاعات توسط سایت نیویورک تایمز فاش شده بود که مدیرعامل توییتر را مجبور به پرده‌برداری زودتر از موعد کرده بود. او با پشیمانی اعلام کرد: «ترجیح می‌دادم برای صحبت کردن درباره کارکنان کمی زمان بگذرد، بابت خدمتی که این افراد به توییتر کردند، سپاسگزارم». جک دورسی، آدام بن رئیس اجرایی و آدام مسینجر، رئیس امور مالی را، به‌طور موقت مسئول تیم‌های تولید، رسانه، منابع انسانی و مهندسی عنوان کرد.

تغییر بنیادی

این موج خروج فشار بیشتری را در این چند ماه به توییتر وارد کرد. شبکه اجتماعی با کاهش سرعت جذب کاربران جدید  (11+ درصد در سال و 1.3+ درصد بین دومین و سومین سه ماهه سال 2015) و بی‌اعتمادی شدید سرمایه‌گذاران مواجه شد. در دو سال، توییتر تقریبا 75 درصد از ارزش سهامش را از دست داد.مدیرعامل توییتر بعد از گذشت چهار ماه، وظیفه سختی را برای برقرار کردن این تعادل دارد و باید با بیشترین سرعت ممکن صورت بگیرد.

او از چندی پیش مطالعه برای ایجاد دگرگونی بنیادی شبکه اجتماعی را آغاز کرده بود. نمادین‌ترین‌شان حذف 140 کاراکتر ثابت توییتر بوده که طی چند هفته باید اعلام می‌شده است. توییتر در پایان سال از 8 درصد نیروی کار خود خلاص شد. جک دورسی این گونه توجیه کرده بود که: «ما به تیم کوچک‌تر و چابک‌تر نیاز داریم.» این خانه تکانی عمیق حتی به هیأت‌مدیره هم رسیده بود! با توجه به اطلاعات نیویورک تایمز دو عضو جدید باید منصوب شوند که یکی میان آنها «شخصیت شناخته شده‌ای در محیط رسانه‌ای» خواهد بود.

منبع : منبع: Figaro
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hqRwSE9G
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه