تیشرت بفروشید، تیشرتها و کیسههای خرید بیلبوردهای متحرک هستند. چنانچه طراحی لوگوی شما جذاب باشد، مردم از تبلیغ کردن آن روی تیشرت یا کیفهایشان استقبال میکنند. تیشرتها کالاهای بسیار مناسبی هستند که حضور شما را در یک رویداد یا مکان خاص یادآوری میکنند، چرا که بسیار مفید بوده و مردم آنها را میپوشند، حتی اگر بهصورت زیرپوش یا لباس زیر باشد. این تیشرتها در مواقعی که افراد مشغول فعالیتهایی نظیر باغبانی بوده یا هنگام به خواب رفتن میتوانند مورد استفاده قرار گیرند و این موضوع سبب میشود تا برند و لوگوی شما همواره همراه افراد باشد. اغلب ما تیشرتهای تبلیغاتی را هنگام بازی کردن یا کار کردن میپوشیم.
ایده
این روزها خرید تیشرتهایی که به ما حضور در مکانی را یادآوری میکنند به یک عادت بدل شده و گاهی اوقات نوشتههای روی این تیشرتها بهصورت طنز بوده و معنای جالبی دارند. برای نمونه میتوان به جملههایی نظیر: «من آنجا بودم و تجربه کردم» یا «پدر و مادر من به لندن رفتهاند و من چارهای جز پوشیدن این تیشرت کثیف ندارم» اشاره کرد.
بخش حملونقل در لندن همواره روی هدف اصلی خود متمرکز است و آن، جابهجایی مردم در سراسر پایتخت بریتانیا است، اما این بخش همواره و بهصورت دقیق روی حقوق مالکیت معنوی خود نظارت کرده و از آن محافظت میکند. شرکتها نمیتوانند از نقشههای متروی لندن استفاده کنند یا بدون کسب مجوز از شبکه حملونقل زیرزمینی این شهر، لوگوی خود را شبیه به لوگوی متروی لندن طراحی کرده یا هرگونه گرتهبرداری از طراحی لوگوی آن کنند.
اخیرا مدیران شبکه حملونقل عمومی لندن دریافتهاند که سفر به این شهر مستلزم دستکم استفاده از اتوبوس، مترو، قایق و این روزها دوچرخههای زیرزمینی است.با توجه به اینکه موزه زیرزمینی لندن در مرکز توریستی Covent Garden قرار دارد، مسئولان این موزه از موقعیت بسیار مناسبی جهت فروش محصولات خود و به نمایش گذاردن آنها برخوردارند.
محصول مورد علاقه من کیفهایی است که از صندلیهای کهنه و فرسوده متروی لندن ساخته میشوند، کارت تبریکهایی که تصاویر تاریخی متروی لندن روی آنها نقش بسته نیز از جمله دیگر محصولات زیبای شبکه حملونقل عمومی پایتخت بریتانیا محسوب میشوند. تولید و عرضه این کالاها سبب تقویت هویت برند شبکه حملونقل عمومی لندن شده و از مرزهای این شهر و حتی بریتانیا فراتر رفته است، تی شرتهای معروف «Mind The Gap» از جمله محصولات متروی لندن هستند که شهرت جهانی یافتهاند.
آنچه باید در عمل انجام دهیم
* فروش محصولات تبلیغاتی سبب قدرت یافتن هویت برند شما شده و زمینههای لازم جهت بهبود موقعیت برندتان را در بازار فراهم میآورد، همچنین فروش این محصولات موجبات خرسندی مشتریانتان را نیز ایجاد میکند. اما اجازه ندهید این موضوع شما را از انجام فعالیتهای تجاری اصلیتان باز دارد.
* مردم به طور کلی مایلند از رویدادها و برندهای مورد علاقهشان حمایت کنند. شما میتوانید رویدادهای مخصوص به خود را ایجاد کرده یا این موضوع را به متخصصان آن نظیر شرکتهای تولید اسباب بازی و انتشارات واگذار کنید.
* چنانچه تقاضای مناسبی در بازار وجود دارد، شما میتوانید کالاهای تبلیغاتی خود را نیز بهصورت آنلاین یا در بازار به فروش برسانید.