پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فروش ‌‌‌«‌‌‌بنتلی‌»‌ ، شرکت خودروساز انگلیسی که با گروه ‌‌فولکس‌‌ ‌ واگن ادغام شده، در حال رونق گرفتن است. این شرکت در سال گذشته بیش از 11.000 واحد به فروش رسانده است، 9 درصد بیشتر از دو سال قبل. در زمان پررونق بودن بازار ساخت‌و‌ساز اسپانیا، میزان فروش آن به 60 واحد در سال رسیده است و در سال 2015 این عدد به چیزی بیش از 30 واحد در سال خواهد رسید. به علاوه، تقریبا 70 درصد خریداران را اتباع خارجی مقیم این کشور تشکیل می‌دهند.

طیف وسیعی از فروش‌ها مربوط به مدل «‌GTکانتیننتال‌»‌ ‌ بوده که به تازگی تغییراتی در ظاهر آن نیز انجام گرفته است. این اتومبیل بیش از 10 سال است که وارد بازار شده و از آن پس نیز به موفقیت‌های تجاری زیادی دست پیدا کرده است. شرکت ‌‌‌‌‌‌فولکس واگن‌‌ پس از خرید شرکت ‌‌«‌بنتلی‌»‌ ‌ در سال 1998،  (زمانی که هنوز شرکت BMW با شرکت «‌رولز رویس‌»‌ ‌ بوده است) در چگونگی مدل اسپورت «‌بنتلی‌»‌ ‌ تجدیدنظر کرد.

نتیجه آن، مدل ‌‌«‌GT کانتیننتال‌»‌ ‌ بود که با پیشرانه W-12، توربو شارژ دوقلو و دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، در سال 2003 وارد بازار شد. خیلی سریع اما اصلاح شده، از خود اثر جدیدی در بازار به جا گذاشت.احتمالا دلیل آن قرار گرفتن در بین یکی از کامل‌ترین خودروهای لوکس  (که قدرتمند، لوکس، سریع، امن و راحت به حساب می‌آیند)، بوده است.

فروش نسل دوم ‌‌«‌کانتیننتال‌»‌ ‌ کنونی از سال 2011 شروع شده و این شرکت از همان ابتدا قصد داشته است که این اتومبیل مدلی انقلابی -بدون تغییر اساسی در طراحی آن- به سبک ‌‌‌«‌‌‌پورشه‌»‌ ‌ باشد که این زمانی بود که ‌‌‌«‌‌‌GTکانتیننتال‌»‌ ‌ با ﭘﻴﺸــﺮﺍﻧﻪ ﺗﻮﻳﻴﻦ ﺗﻮﺭﺑﻮﻯ ﭼﻬــﺎﺭ ﻟﻴﺘﺮﻯ شبیه به موتوری که در ‌‌‌«‌‌‌آئودی‌»‌ ‌ S8 استفاده شده، در بازار عرضه شده است.

ساده‌ترین راه برای تشخیص مدل ‌‌‌«‌‌‌کانتیننتال‌»‌ ‌ 2016، توجه به طراحی قسمت جلو و جزییاتی مثل چرخ‌های جدید و رنگ‌ها یا مشخصات ‌‌‌«‌‌‌زه‌های کرومی‌»‌ ‌ به کار برده شده در چراغ‌های عقب اتومبیل است. تغییرات مکانیکی جدید ایجاد شده در موتور V12، رسیدن بازده موتور از 575 اسب بخار به 590 اسب بخار و دارا بودن سیستم قطع خودکار سیلندر است، سیستمی که موتور V8 از ابتدای عرضه شدن در بازار دارای آن بوده است.

قدرتمند‌ترین مدل در این بین ‌‌‌«‌‌‌GTسرعتی‌»‌ ‌ 625 اسب بخاری است که طراحی آن دارای رویکرد اسپورت است. هرکسی که با این GT‌ها رانندگی کند این احساس گشتاور بی‌نهایت نیز در آن به وجود خواهد آمد، با این نیرو می‌توان به‌راحتی روی بزرگراه‌ها پرواز کرد. این چیزی است که در بازار آن را ‌‌‌«‌‌‌حداکثر پتانسیل‌»‌ ‌ می‌نامند. ‌‌‌«‌‌‌خاویر آریاس‌»‌ ‌ مدیرکل شرکت ‌‌‌«‌‌‌بنتلی‌»‌ ‌ توضیح داد، زمانی که کسی اقدام به خرید یک ‌‌‌«‌‌‌بنتلی‌»‌ ‌ می‌کند، علاوه بر خرید آن خواستار یک شیوه زندگی خاص نیز است.

و قیمت ‌‌‌«‌‌‌GT کانتیننتال‌»‌ ‌ V8 برابر 220.000 یورو است. بازده V8 برابر 507 اسب بخار است، تقریبا 90 واحد کمتر از V12، اما تفاوت گشتاور آنها حداکثر 70 نیوتن  (نیوتن بر متر) است. بنابر این شما با هر دو مدل می‌توانید سرعت را احساس کنید  (زمان صفر تا 100 مدل کوچک برابر 4.8 ثانیه و مدل V12 برابر 4.5 ثانیه است)؛ اما مدل V8 لذت بخش‌تر و سبک‌تر است و به علاوه میزان مصرف سوخت در آن نیز کمتر است،  (10.9 لیتر در برابر 14.1 لیتر)، که با احتساب گنجایش باک 90 لیتری آن، می‌توان مسافت 800 کیلومتر را با آن طی کرد.

در این مدل راننده به‌طور کامل از محیط بیرون خارج شده، اما سازندگان این خودرو نیز به فکر این بوده‌اند که راننده می‌تواند از صدای غرش موتور نیز لذت ببرد،  (به‌خصوص هنگام افزایش سرعت). چیزهای جدیدی در داخل اتومبیل هم وجود دارد مثل فرمان جدید، دستگیره و ‌‌‌«‌‌‌زه‌های‌»‌ ‌ نو شده، وای فای و چند پورت USB.

همه ‌‌‌«‌‌‌کانتیننتال‌»‌ ‌ها دارای یک جعبه دنده 8 سرعته هستند و رانندگی با آنها بسیار نرم است.اغلب مشتریان اتومبیل‌های اسپورت مدل ‌‌‌«‌‌‌پورشه‌»‌ ‌ یا ‌‌‌«‌‌‌فراری‌»‌ ‌ را در گاراژها نگهداری می‌کنند و مدل GT را برای سفرهای با سرعت و البته با حداکثر راحتی ترجیح می‌دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kHa0MeBL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه