پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مناطـــق ويژه اقتصـــادي همواره يکي از فرصت‌هاي مناسب براي رونق کسب‌وکار و انجام سرمايه‌گذاري‌هاي مناسب به شمار مي‌آيد، چند وقتي بود که دولت روي راه‌اندازي منطقه ويژه اقتصادي سهلان تمرکز کرده بود تا اينکه در چند روز اخير به گفته مسئولان فاز يک آن راه‌اندازي شده و قابليت دسترسي دارد.

شرکت انبارهاي عمومي و خدمات گمرکي منطقه ويژه اقتصادي سهلان به‌عنوان يکي از شرکاي کاري گمرکات کشور، اموري مانند انبارداري، تخليه، بارگيري، حفاظت و ايمني کالا را در چارچوب رويه‌هاي گمرکي و تجاري همچون واردات، صادرات، کابوتاژ، ترانزيت خارجي و داخلي و... برعهده دارد. همچنين در خبري از ايسنا آمده است که ریيس کل گمرکات بر ضرورت سرمايه‌گذاري واحدهاي توليدي در منطقه ويژه اقتصادي سهلان تاکيد کرده است.

مسعود کرباسيان حمايت از وارد‌کنندگان و صادر کنندگان در چارچوب قوانين را يکي از مهم‌ترين اولويت‌هاي دولت عنوان کرده و گفته است: صادر کنندگان و واردکنندگان اگر به صورت قانوني فعاليت کنند ما نيز از آنان بيش از پيش حمايت مي‌کنيم.

معاون وزير امور اقتصادی و دارايي، معافيت گمرکي و ارزش افزوده منطقه اقتصادي سهلان را از مهم‌ترين مزيت‌هاي اين منطقه عنوان کرده و افزوده است: مسئولان استاني سعي کنند با اتخاذ سياست‌هاي مناسب، توليد کنندگان را به سرمايه‌گذاري در سهلان تشويق کنند. ما در اين کلاف هم بر لزوم توجه به اين منطقه اشاره مي‌کنيم و هم يادآوري مي‌کنيم که مساحت منطقه ويژه اقتصادي سهلان با شرح فعاليت «تجاري، صنعتي و خدماتي»، بر اساس مصوبه هيات دولت 2050 هکتار است که مابقي آن در فازهاي بعدي قابل دسترسي است و قابليت سرمايه‌گذاري براي بخش‌هاي مختلف را دارد که در راه‌اندازي و احداث ديگر فازهاي اين منطقه مشارکت و سرمايه‌گذاري کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KR8knzS7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه