جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در خبرهایی که به تازگی از خبرگزاری‌های مختلف منتشر می‌شود گویا مسئولان استان لرستان عزم خود را جزم کرده‌اند تا سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی را در سال جدید به شیوه‌های مختلف ترغیب به سرمایه‌گذاری در این استان کنند، به‌گونه‌ای که هم پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این استان را پی‌در‌پی معرفی می‌کنند و هم اقدامات مهمی درخصوص تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری انجام دهند. به تازگی هم با همکاری استاندار لرستان، بیش از 50 گروه سرمایه‌گذاری به منظور بازدید و آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری به این شهرستان دعوت شده‌اند.

به گزارش ایرنا، غلامرضا سلیمانی در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله گفته است: دولت امتیازات ویژه‌ای را برای استان لرستان در نظر گرفته و نرخ سود تسهیلات سرمایه‌گذاری استان چند درصد از کل کشور کمتراست.

وی با بیان اینکه شهرستان سلسله از نظر تولیدات کشاورزی رتبه اول تا سوم استان را به خود اختصاص داده، اظهار داشت: تلاش برای سرمایه‌گذاری و ورود بخش‌خصوصی به این ظرفیت‌ها انجام شده که انتظار می‌رود با اقدامات انجام شده و ظرفیت شهرستان، بخش‌خصوصی از این توانمندی استقبال کند. وی افزود: با اقدامات استاندار زمینه برای فعالیت سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی و نیمه‌خصوصی هموار شده و ساختمانی در استانداری لرستان تحت عنوان «پنجره‌واحد» جهت اقدام سریع در اعطای مجوز برای فعالیت سرمایه‌گذاران اختصاص‌یافته است.

ما هم در این کلاف با توجه به تلاش‌های این استان برای جذب سالانه هزار میلیارد تومان سرمایه بخش‌خصوصی به این استان و پیشرفت بی‌بدیل آن توجه سرمایه‌گذاران را به این استان سوق می‌دهیم تا از تمام پتانسیل‌های این استان بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SgpH9sdi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه