پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مزایای ارائه محصولات رایگان

9 سال پیش ( 1393/6/29 )
پدیدآورنده : حامد تقوی  

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، از طریق برقراری یک جریان مداوم و پیوسته در محتوای ارائه‌شده برای مشتریان، می‌توانید به‌طور موثری آنها را به مصرف‌کنندگان عادی و همیشگی خود تبدیل کنید. ارائه محصولات رایگان یکی از مواردی است که می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.  اگر نگران این هستید که هیچ درآمدی از این مصرف رایگان مشتریان خود ندارید، دیگر نگران نباشید.

 

در علم نوین اقتصاد، برندگان واقعی کسانی هستند که طرفداران وفادار بیشتری دارند. هرچه گستره طرفداران وفادار شما وسیع‌تر باشد، کسب‌و‌کار شما می‌تواند به هر سمت‌و‌سویی که می‌خواهد برود و در سرتاسر دنیا رسوخ کند.

راز دستیابی به این موفقیت، در اختیار گذاشتن اطلاعات رایگان است.  یکی از موفقیت‌آمیزترین تلاش‌های من در عرصه کسب‌و‌کار اینترنتی، وب‌سایتی است که براساس یک انجمن بحث و گفت‌وگوی صددرصد رایگان و سایر محتواها و اطلاعات باکیفیت و رایگان، تشکیل شده است.

این موضوع خیلی سریع در سرتاسر فضای مجازی شایع شد و مخاطبان فراوانی به وب‌سایت ما مراجعه کردند. اکنون که چند سال گذشته است، می‌توانم یک ایمیل کوتاه به تمام اعضای ثبت‌نام‌شده در سایت ارسال کنم و به سرعت از طریق فروش محصولات مرتبط به‌عنوان یک واسطه هزاران دلار درآمد کسب کنم. همچنین می‌توان پلن تجاری Google، YouTube  یا Facebook را در نظر گرفت.

به‌عنوان مثال Google را انتخاب می‌کنیم. موتور جست‌وجوی Google رایگان است، سرویس مدیریت ایمیل در Google که Gmail نام دارد نیز رایگان است و در عین حال میزبان دیگر ابزار خارق‌العاده هستند. کمی وقت صرف کنید و در مورد اینکه Google چگونه می‌تواند میلیاردها دلار درآمد داشته باشد، فکر کنید و از این طریق به تاثیر محصولات رایگان پی خواهید برد.


خدمات رایگان
 هنگامی‌که شما محصول ارزشمندی را به‌صورت رایگان به مشتریان احتمالی یا مشتریان سابق خود ارائه می‌کنید، فرصتی را در اختیار آنها قرار می‌دهید تا شما را ارزیابی کنند. امروز اکثر مشتریان احتمالی و مشتریان قطعی، شبکه‌های اجتماعی فراوانی در اختیار دارند که از طریق آنها ارتباط برقرار می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید سخاوت مثال‌زدنی خود را به رخ صدها یا حتی هزاران گروه از مشتریان دیگر بکشید.

در عصر ارتباطات اگر یک اشانتیون 100 دلاری را به اشخاصی ارائه دهید، آنها این موضوع را به صدها نفر از دوستان خود می‌گویند و این کار در آینده‌ای نزدیک مزایای فراوانی برای شما به همراه خواهد داشت.  اگر این کار به خوبی انجام شود، نتیجه نهایی افزایش ارائه رایگان محصولات این است که مجبور خواهید شد که به‌تبع افزایش مشتریان جدید، قیمت سایر کالاهای خود را بالا ببرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6dbxuZ57
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه