جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
دومینوی مرگ مربیان؛ بعد از مربی نفت، این بار مربی پیکان، دچار ایست قلبی شد

مربی پیکان مرد و 10 دقیقه بعد زنده شد

8 سال پیش ( 1394/12/20 )
 

در شرایطی که بازی نهایی لیگ والیبال بین تیم‌های «پیکان» و «بانک سرمایه» همچنان پابرجاست و تکلیف قهرمان لیگ مشخص نشده، خبری تلخ، این بازی پرحاشیه و البته جذاب را تحت‌تأثیر قرار داد؛ در واقع، عصر روز سه‌شنبه «سایت فدراسیون والیبال»، خبر مرگ «رضا ابراهیمی»، مربی تیم والیبال پیکان را روی خروجی‌اش گذاشت تا همه را شوکه کند. خبرهای اولیه حاکی از این بود که «ابراهیمی» در تمرینات تیم «پیکان» به‌ناگاه ایست قلبی می‌کند و ‌دار فانی را وداع می‌گوید. 

63473447647347344324762476347347347242474224

انتشار این خبر بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی داشت و بسیاری به یاد مرگ ناگهانی «هادی نوروزی»، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس افتادند. با این حال هنوز چنددقیقه‌ای از انتشار این خبر نگذشته بود که «سایت فدراسیون والیبال» این خبر را حذف کرد! این‌بار به نظر می‌رسید که اشتباهی رخ داده باشد، ولی در واقع موضوع اصلی این بود که تلاش پزشکان برای احیای قلب ـرضا ابراهیمی» جواب داده و ضربان قلب او دوباره برگشته است.

ماجرای اصلی

نزدیکان باشگاه پیکان، این حادثه ١٥دقیقه‌ای را خوب به یاد دارند؛ ماجرا از این قرار است که «رضا ابراهیمی» حین تمرین اعلام می‌کند قلبش درد گرفته است؛ پزشک تیم او را به اتاقی دیگر می‌برد و با استفاده از اکسیژن تلاش می‌کند ضربان قلب او را تا حدودی طبیعی نگه دارد تا آمبولانس برسد و او به بیمارستان آتیه منتقل شود. این اتفاق هم می‌افتد و رضا با آمبولانس راهی بیمارستان می‌شود ولی در راه بیمارستان ضربان قلب او در آمبولانس می‌رود و رضا بدون ضربان قلب به بیمارستان می‌رسد.

پس از ١٠ دقیقه تلاش مستمر، پزشکان در نهایت اعلام می‌کنند قلب او از کار ایستاده و ابراهیمی درگذشته است. این خبر همان خبری بود که روی خروجی سایت فدراسیون والیبال رفت، ولی موضوع عجیب‌تر پنج دقیقه بعد رخ داد؛ جایی که پزشکان به‌ناگاه توانستند قلب «رضا ابراهیمی» را بالاخره احیا کنند. خبر مرگ از روی خروجی سایت‌های مختلف دیگر هم برداشته شد و همه امیدوار بودند که رضا بهبود پیدا کند، ولی مشکل دیگری هم در این میان وجود داشت.

در واقع از آنجا که نزدیک به ١٥ دقیقه قلب او از کار افتاده بوده، در جریان خون رسانی به مغز، خلل زیادی وارد شده است. وقتی قلب مربی تیم پیکان احیا می‌شود، سطح هوشیاری‌اش سه بوده؛ چیزی نزدیک به اعلام مرگ مغزی. درنهایت هم سطح هوشیاری او یک پله بالا می‌آید و به عدد چهار می‌رسد. متأسفانه نگرانی‌ها درباره سلامتی مربی پیکان همچنان پابرجاست، چون برای اینکه او کاملا از کما خارج شود، باید سطح هوشیاری‌اش به ١٥ برسد! همین اختلاف زیاد نگرانی‌ها را در آستانه بازی فینال لیگ والیبال افزایش داده و بازیکنان دو تیم روحیه چندان مناسبی برای جنگیدن بر سر عنوان قهرمانی ندارند.

یک بازی به جای سه بازی!

اتفاق تلخی که برای مربی تیم پیکان رخ داده، برنامه بازی فینال لیگ والیبال را هم به‌هم ریخت. در واقع تا به حال دو بازی از پنج بازی درنظر گرفته‌شده برای فینال برگزار شده که یک بازی را پیکان برده و دیگری را بانک سرمایه. قرار بر این بود هر تیمی که سه بازی از این پنج بازی را ببرد، به‌عنوان قهرمانی برسد و ازهمین‌رو دو بازی سوم و چهارم طوری برنامه‌ریزی شده بود که پنجشنبه و جمعه برگزار شود، ولی ظهر روز گذشته، برنامه به هم ریخت.

بازیکنان و کادر فنی تیم پیکان با توجه به این موضوع که تمرکز لازم برای تمرین‌کردن را ندارند، درخواست داده‌اند تکلیف تیم قهرمان فقط در یک بازی دیگر مشخص شود، به این معنی که به جای پنج بازی فقط سه بازی انجام شود و تیمی که به دومین برد می‌رسد، جام را بالای سر ببرد. این درخواست هم موردموافقت قرار گرفته و حالا فقط یک بازی دیگر مانده؛ روز دوشنبه ساعت 16، تیمی که برنده جدال سوم باشد، جام قهرمانی را به دست می‌آورد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PjeqBGOf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه