شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در دیدار بایرلورکوزن برابر بوروسیا دورتموند، سرمربی جوان لورکوزن حاضر نشد تصمیم داور برای اخراج از زمین را قبول کند و بازی 10 دقیقه متوقف شد. به گزارش dpa، در هفته بیست و دوم بوندسلیگا، یک اتفاق جالب رخ داد. دو تیم بایرلورکوزن و بوروسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی لورکوزن به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان توماس توخل در دورتموند به پایان رسید.

6624473535734358946853473474373457358345

داور بازی راجر اشمیت، سرمربی جوان لورکوزن را به خاطر اعتراض زیاد از بازی اخراج کرد اما نکته جالب اینکه سرمربی لورکوزن تصمیم داور را نپذیرفت و اصرار داشت که زمین بازی را ترک نمی‌کند. اشتفن کیسلیگ، کاپیتان لورکوزن تلاش کرد تا سرمربی تیم را آرام کند و او را به سکوها بفرستد اما او بسیار عصبی بود و تاکید کرد نمی‌خواهد زمین بازی را ترک کند و داور هم مجبور شد بازی را تمام شده اعلام و زمین را ترک کند. بعد از 10 دقیقه، سرمربی لورکوزن برای اینکه بازی ادامه داشته باشد، زمین را ترک کرد و بازی از سرگرفته شد اما در ادامه گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با پیروزی یک بر صفر دورتموند به پایان رسید.

سرمربی لورکوزن بعد از بازی در واکنش به اتفاقاتی که افتاد، به صحبت پرداخت و گفت: باید اعتراف کنم کمی لجباز بودم اما تنها می‌خواستم دلیل اخراجم را بدانم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MzFYXE0o
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه