پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی:

مذاکره بویینگ با ۷ ایرلاین داخلی

8 سال پیش ( 1395/1/24 )
 

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به جزییات سفر هیاتی از بویینگ به ایران گفت: بعد از اجرایی شدن برجام و مجوز وزارت خزانه‌داری آمریکا به بویینگ برای مذاکره با ایران، مدیران شرکت بویینگ علاقمندی خود را برای سفر به ایران و مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی ایرانی اعلام کردند.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به جزییات سفر هیاتی از بویینگ به ایران گفت: بعد از اجرایی شدن برجام و مجوز وزارت خزانه‌داری آمریکا به بویینگ برای مذاکره با ایران، مدیران شرکت بویینگ علاقه‌مندی خود را برای سفر به ایران و مذاکره با هفت شرکت‌ هواپیمایی ایرانی اعلام کردند.

577234762347347357835737246246234734573573

وی تعداد هواپیماهای بویینگ کشور را حدود ۶۰فروند اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۴۸فروند هواپیمای بویینگ MD، بویینگ ۷۴۷، بویینگ ۷۳۷، بویینگ ۷۲۷ و بویینگ ۷۵۷ در شرکت‌های هواپیمایی مختلف ایرانی در حال پرواز هستند که ۳۲درصد از ناوگان فعال هوایی کشور را تشکیل می‌دهد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: مذاکرات فشرده در طی دو روز بین نمایندگان شرکت بویینگ با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) و سایر شرکت‌های هواپیمایی برای پشتیبانی هواپیماهای موجود فعال در ناوگان هوایی ایران اعم از قطعات، نشریات و سایر خدمات و موارد مرتبط با ایمنی پروازها صورت گرفت و نمایندگان بویینگ این اطمینان را به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی دادند که با انعقاد قرارداد با ایرلاین‌های ایرانی برای موارد گفته شده پشتیبانی لازم را انجام دهند. ضمن اینکه بعد از توافق ژنو مواردی از همکاری‌های موردی بین شرکت بویینگ و برخی از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی صورت گرفته است و در حال حاضر این همکاری‌ها ادامه دارد.

سامانی افزود: در این مذاکرات همچنین چگونگی همکاری‌های آتی شرکت بویینگ با ایران مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و نمایندگان بویینگ نیز هواپیماهای قابل ارائه خود را برای فروش به شرکت‌های هواپیمایی ایران عرضه کردند که قطعا نحوه همکاری بویینگ با شرکت‌های ایرانی در پشتیبانی از هواپیماهای موجود کشور و پایبندی به تعهدات در تصمیم ایرلاین‌ها برای خرید هواپیما از شرکت بویینگ تاثیر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شرکت بویینگ سری‌های جدید هواپیماهای ۷۳۷، ۷۸۷ و ۷۷۷ را برای فروش به ایران پیشنهاد داد، گفت: مدیران هفت شرکت‌ هواپیمایی ایرانی كه در ناوگان خود از هواپیمای بویینگ استفاده می‌كنند پیشنهادات بویینگ را برای فروش محصولات خود به ایران بررسی و متناسب با منافع شرکت‌ خود و مصالح ملی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

روز گذشته شرکت هواپیماسازی بویینگ اعلام کرد بعد از صدور اجازه، دولت آمریکا در حال بررسی امکانات و نیازهای خطوط هوایی ایران است وشرکت هواپیماسازی بویینگ متعلق به کشور آمریکا در بیانیه‌ای آغاز فروش هواپیماهای خود را به ایران تایید کرد.

جان درن، سخنگوی شرکت بویینگ اعلام کرد: طبق مذاکرات انجام شده با مقامات ایرانی فرآیند فروش و تهیه سفارش‌های ایران آغاز شده است. وی گفت: در حال بررسی امکانات و نیازهای خطوط هوایی ایران هستیم و به‌زودی مذاکرات نهایی را برای فروش قطعات به ایران آغاز خواهیم کرد. هفته گذشته شرکت بویینگ اعلام کرده بود، قرار است مذاکراتی با طرف‌های ایرانی برای فروش هواپیما به این کشور داشته باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Pe7qfVRQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه