یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در حال حاضر شرکت های مخابراتی برای نسل پنجم اینترنت همراه آماده می شوند. نخستین آزمون برای شروع این نسل از سال 2018 شروع می شود. ابزار های نصب شده، اپراتورهای مخابراتی و تنظیم کننده قوانین  (رگولاتوری) همه این امکانات برای آماده سازی نسل پنجم اینترنت همراه است. نخستین آزمایش این تکنولوژی انتظار می رود در سال 2018 انجام شود.

کره ای ها این ابزار را در المپیک زمستانی پیونگ یانگ امتحان می کنند. ورزشکاران، خبرنگاران و. . . قادر خواهند بود به اینترنت نسل پنج متصل شوند، اما احتمالا نه بوسیله تلفن همراه، آنها احتمالا از جعبه هایی به اندازه کفش برای اتصال به اینترنت نسل پنجم تلفن همراه استفاده خواهند کرد.

  احتمالا در نیمه دوم سال 2018 بعد از گذشتن از استاندارد ها برای نخستین بار این فناوری جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سال 2020 باید بهره برداری تجاری از این فناوری آغاز شود، اما گوشی های هوشمندی که این فناوری را ساپورت می کنند در خوشبینانه ترین حالت برای نخستین بار در پایان سال 2019 به بازار عرضه می شوند.

اینترنت نسل چهارم برای اتصال افراد به اینترنت بود اما در نسل پنجم ما می توانیم اشیا را به اینترنت یا ده ها دستگاه، ماشین آلات و تجهیزات متصل کنیم. در نسل پنجم اینترنت تأخیر در واکنش را نخواهیم داشت و واکنش شبکه برای برنامه های کاربردی سریع خواهد بود. این نیز یک قابلیت برای اطمینان کامل از ارتباطات است. در نهایت، اینترنت نسل پنجم می تواند مصرف انرژی انواع خاصی از دستگاه های متصل به خصوص در صنعت کشاورزی را کاهش دهد.

برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mYcHwG5Q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه