جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
زورآزمایی گواردیولا با آلگری در آلیانس آرنا

ماموریت غیرممکن برای آرسنال

8 سال پیش ( 1394/12/26 )
 

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار امشب به پایان می رسد. به گزارش ایسنا، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این مرحله، بارسلونا در حالی در نوکمپ برابر آرسنال به میدان می رود که 37 دیدار را نباخته و یک رکورد در فوتبال اسپانیا ثبت کرده است. آنها با برد 2 بر صفر در بازی رفت در خانه آرسنال، از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار هستند. در دیدار رفت، لیونل مسی توانست طلسم گل نزدن برابر پتر چک، دروازه بان آرسنال را بشکند و دروازه این تیم را باز کند.

474735753735783573734734734573457347347437347357

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال از این دیدار این طور یاد کرده است که تیمش در پی ممکن کردن ناممکن است. نتایج بد در لیگ برتر انگلیس و کنار رفتن از جام حذفی، هواداران آرسنال را حسابی کلافه کرده است. آنها امیدوار بودند در فصلی که سایر مدعیان لیگ برتر ضعیف ظاهر شدند، تیمشان به طلسم قهرمان نشدنش بعد از 12 سال پایان دهد، اما با شرایط موجود، آرسنال موفق به انجام این کار نخواهد شد. حال باید دید ونگر در حالی که لشگری از مصدومان دارد و حتی توسط هواداران خودی نیز هو شده، در جهنم نوکمپ چطور عمل خواهد کرد. بارسلونای لوییس انریکه بعد از صدرنشینی در لالیگا با خیال راحت به این دیدار فکر می کند و آنها در بازی رفت تقریبا کار صعودشان را قطعی کردند.

در دیگر دیدار این مرحله، بایرن مونیخ برابر یوونتوس به میدان می رود. بایرن در بازی رفت ابتدا با دو گل از حریف پیش افتاد ولی بازگشت «بانوی پیر« به بازی باعث شد تا دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد. حالا بایرن مونیخ بیش از یونتوس به صعود امیدوار است. تساوی پر گل در تورین، شانس آنها را زیاد کرده است، ولی فوتبال آلمان هربار هر چقدر از برد برابر تیمی از ایتالیا مطمئن بوده، حسابی غافلگیر شده است. حال باید دید در روزهای باقی مانده ی حضور گوآردیولا روی نیمکت بایرن، آیا او می تواند با خاطره ای خوش، شهر مونیخ را به مقصد منچستر ترک کند، یا این ماسیمیلیانو آلگری و شاگردان او هستند که فاتح این نبرد ایتالیایی-آلمانی می شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zSlfRKyp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه