پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت خودروسازی مازراتی تصاویر کراس اوور خود را منتشر کرد. این خودرو که نخستین کراس اوور تولید این شرکت در تاریخ 100 ساله آن به شمار می‌رود با نام ‌«‌Levante» ‌شناخته می‌شود. خودروی مذکور در کارخانه ‌«‌Mirafiori» ‌از تأسیسات خودروسازی شرکت فیات – کرایسلر ساخته خواهد شد و در نمایشگاه خودرو ژنو در ماه آینده به نمایش گذاشته خواهد شد. 

کراس اوور مازراتی که در رده SUV‌های متوسط دسته‌بندی می‌شود، براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است در بهار سال جاری به بازارهای اروپا عرضه شده و سپس در بازار خودروی آمریکا به فروش گذاشته شود. این در حالی است که تاکنون و به‌رغم گمانه‌زنی‌های متعدد، هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت احتمالی این خودرو از سوی مازراتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. 

68364634735784584345734762347643473473535

گفتنی است در بیانیه‌ای که توسط مازراتی صادر شد، این شرکت اعلام کرد که ویژگی‌ها و امکانات در نظر گرفته شده برای ‌«‌Levante» ‌کاملا مختص به مازراتی بوده و خودروی مذکور کاملاً دارای شخصیتی ایتالیایی است. براساس عکس‌های منتشر شده از کراس اوور مازراتی، نمای جلوی این خودرو با توجه به نوع طراحی چراغ‌های آن، جلوه‌ای کاملاً خشن به نخستین SUV مازراتی بخشیده است. محصول جدید مازراتی از خطوط ساده در کناره‌های خودرو بهره‌مند بوده و شیشه عقب مخروطی شکل آن به همراه پنجره‌های بدون فریم از جمله ویژگی‌های برجسته طراحی آن به شمار می‌رود.

این برند ایتالیایی که سال‌ها به طراحی و تولید خودروهای لوکس اشتغال داشته است، اعلام کرده که نخستین کراس اوور خود را با سیستم تعلیق برقی روی تمامی مدل‌ها به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین برخورداری از دو دیفرانسیل و یک جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک از جمله دیگر ویژگی‌های ‌«‌Levante »‌ محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است اطلاعات و جزییات مربوط به مدل دیزلی این خودرو هنوز در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. نخستین کراس اوور مازراتی در حالی به سوی تولید انبوه پیش می‌رود که نخست قرار بود این خودرو در سایت دیترویت شرکت فیات – کرایسلر و در کنار خودروی ‌«‌جیپ گرند چروکی» ‌تولید شود که این ایده پس از مدتی کنار گذاشته شد و قرار شد که ‌«‌Levante»‌در ایتالیا تولید شود تا از این طریق اصالت ایتالیایی خود را حفظ کند.

منبع: europe.autonews.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/APkjZcWL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه