طبق آماری که از بررسی فروش بزرگترین پیتزافروشی زنجیرهای در انگلستان انجام شده است، نزدیک به ۹۶درصد از سفارشات پیتزا دومینو بهصورت دوتایی یا جفت بوده است. نتایج این بررسی کافی بود تا تیم بازاریابی دومینو به فکر خلق یک ایده جذاب در ارتقا و ترویج فروش پیتزاهای دوتایی بیفتند. با همین رویکرد، طراحی جدیدی برای جعبه پیتزا دومینو در دستور کار قرار گرفت تا بهترین تعامل را با مشتری ایجاد کند.
در نتیجه لوگوی پیتزا دومینو که در سال ۲۰۱۲ دوباره طراحی شده بود ایده اصلی این تغییر شد و تمام طرحها و نشانههای فعلی از روی جعبه پیتزا حذف و جعبههای جدید پیتزا دومینو با طرح لوگوی این برند و کاملا قابل بازیافت تولید شده است.
به گزارش آیمارکتور، برند دومینو در این طرحی ساده و خلاقانه، بهصورت جسورانهای جای علائم سنتی در این حوزه را با طرح لوگو جایگزین کرده است تا علاوه بر زیبایی، امکان سرگرمی را برای مشتریان فراهم کند.