اصولا در بازار رقابتی سفر و پرواز، خطوط هواپیمایی از فعالترین شرکتها در حوزه طراحی و اجرای کمپینهای دورهای هستند و از این باب همیشه با هم در حال چالش و رقابت هستند. در کمپین بازاریابی جدید لوفتهانزا که برای معرفی مقاصد جدید سفر خود در فصل پاییز برنامهریزی شده، طراحان از فصل تابستان دست به کار شده بودند! آگهی در تابستان ساخته شده و در آن یک باغبان به پارکی مراجعه میکند و روی برگ درختان را مُهر میکوبد.
اما داستان شروع کمپین از پاییز شروع میشود زمانی که برگهای درختان زرد میشوند و شروع به ریختن میکنند: «برگهایی پاییزی پیامهای تابستانی را حمل میکنند!»روی برگهای زرد ریخته شده در پارک متنهایی است با این مضمون که در پاییز هم میتوانید تابستان را با لوفتهانزا تجربه کنید. به گزارش آیمارکتور، لوفتهانزا به بیش از ۴۰۰ مقصد در سراسر دنیا پرواز دارد و این کمپین در راستای معرفی مقاصد جدیدش انجام میشود.