پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

موبایل‌ها هرچه گران‌تر می‌شوند امکانات بیشتری دارند اما گاهی می‌شود با صرف هزینه کمتر، موبایلی ارزان‌قیمت‌تر تهیه کرد که امکانات کافی دارد و با افتادن روی زمین دل صاحبش را نمی‌لرزاند. علاوه بر این، لوازم جانبی زیادی تولید شده‌اند که می‌شود با آنها قدرت‌های موبایل را ارتقا داد و بنا به نیاز هر مصرف‌کننده، یکی از قابلیت‌های گوشی گسترش پیدا کند. بعضی از این اکسسوری‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و در مدتی کوتاه فراگیر شده‌اند، بعضی دیگر تنها به کار بعضی از صاحبان گوشی می‌آیند و بعضی دیگر هم چندان شناخته شده نیستند. با این حال در بازار گوشی‌های همراه هر روز محصولی تازه عرضه می‌شود که می‌تواند قدرت‌های موبایل‌تان را بیشتر کند.

mobile

چوب سلفی

چوب‌های سلفی از محبوب‌ترین لوازم جانبی سال‌های اخیر هستند که انواع مختلفی از آنها توسط برندهای گوناگون عرضه شده. تفاوت اصلی آنها در طول دسته و کیفیت مواد به کار رفته در ساخت است و تاثیری در کیفیت عکس شما نمی‌گذارند! دوربین همان دوربین گوشی است و باید با کیفیتی که دارد کنار بیایید. تنها قابلیت گرفتن عکس‌های زاویه باز به گوشی اضافه می‌شود و می‌توانید بدون حذف کردن یکی از حاضرین، همه را در قاب عکس جای دهید.

لنز فیش‌آی

اضافه کردن لنز به گوشی هم یکی دیگر از راه حل‌های عکس‌برداری از زاویه‌های باز و بسته بدون اختلال در کیفیت دوربین است. این روزها بسیاری از عکاسان حرفه‌ای هم با دوربین موبایل کار می‌کنند و دوربین‌های بزرگ را در بسیاری از روزهای کاری کنار می‌گذارند تا سبک‌بارتر کار کنند. لنزهای اضافه می‌توانند هم به عکاسان و هم به مردم معمولی کمک کنند عکس‌هایی را که دوست دارند ثبت کنند و محدودیت‌ها را از پیش‌رو بردارند.

پاوربانک یا شارژر همراه

بعضی از کاربران موبایل، ساعت‌های طولانی را بیرون از خانه و محیط داخلی سپری می‌کنند و بعضا بخش زیادی از فعالیت‌هایشان را با گوشی‌های همراه انجام می‌دهند و به‌شدت به آن وابسته هستند. وجود یک منبع شارژ اضافی کمک می‌کند در شرایطی که به پریزهای برق دسترسی ندارید، بتوانید گوشی را شارژ کنید و از وجود انرژی کافی برای ادامه کارتان مطمئن شوید! این شارژرها می‌توانند در زمان‌های استراحت شارژ شوند و در زمان‌های شلوغی و پرمشغلگی به دادتان برسند. آنها هم از پرکاربردترین و محبوب‌ترین وسایل جانبی هستند و استفاده از آنها هر روز بیشتر می‌شود. گرچه بسیاری هنوز از وجود این امکان مطلع نیستند و دقایق آخر شارژ گوشی را با استرس می‌گذرانند.

بلندگوهای پرتابل

از این بلندگوها می‌شود برای پخش صدای موبایل با کیفیت بهتر استفاده کرد و قدرت صدای گوشی را تا حد دلخواه توسعه داد. همه چیز بستگی به آن دارد که چه استفاده‌ای از صدای گوشی می‌کنید. آیا می‌خواهید برای خودتان آهنگ پخش کنید یا برای یک جمع موسیقی بگذارید و فضا را با صدای بلند پر کنید؟ آیا قرار است یک سخنرانی یا متن صوتی را پخش کنید؟ برای هر هدفی می‌توانید وسیله مناسب را به گوشی وصل کنید و لذت ببرید. ناگفته نماند که این اکسسوری، محبوب دل آنهایی است که به بازی به موبایل عادت دارند و از بازی کردن با سروصدا لذت می‌برند.

333523635151362362476236136234743

کارت حافظه

اگر قرار است اطلاعات بیشتری در گوشی‌تان ذخیره کنید نیاز به حافظه اضافی هم دارید. بعضی از تلفن‌های همراه حافظه داخلی خود را گسترش نمی‌دهند و از موقع خرید باید به این گزینه دقت کنید اما برای بعضی از گوشی‌ها امکان گسترش حافظه را دارید و می‌توانید روی این کارت‌های کوچک حساب کنید. به این ترتیب می‌توانید گوشی را خلوت نگه دارید و بی‌جهت آن را پر از اطلاعات نکنید. در موقع لزوم به کارت حافظه مراجعه می‌کنید و همه چیز را آنجا در امنیت و سلامت کامل پیدا می‌کنید! اگر از آن دسته کاربرانی باشید که یک کارت حافظه پاسخگوی حجم انبوه اطلاعات‌تان از آهنگ و فایل صوتی گرفته تا عکس و فیلم نیست، نیاز به گوشی‌ای دارید که بشود کارت‌های حافظه را به سادگی در آن جا‌به‌جا کرد. به این ترتیب می‌توانید حجم بیشتری از فایل‌ها را با خود حمل کنید و در مواقع لزوم در گوشی قرار دهید.

newspaper

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iDYEpyPG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه