پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش 35 درصدی تولید یخچال فریزر و صادرات 9/4 میلیون دلاری این کالا در 10 ماهه امسال خبر داد. اکنون حدود 140 واحد تولیدکننده در صنعت یخچال، فریزر و یخچال فریزر فعالیت می‌کنند و میزان تولید این واحدها با یکدیگر مساوی نیست و می‌توان گفت برخی از واحدهای تولیدی مرکز ثقل تولید این کالاها هستند. در 10 ماهه امسال تعداد یک میلیون و 40 هزار دستگاه یخچال فریزر ساخته شده که نشانگر افزایش 35 درصدی تولید این کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. همچنین در مدت مشابه سال گذشته 819 هزار دستگاه بوده است.

در 10 ماهه سال گذشته میزان دو میلیون و 900 هزار دلاری یخچال فریزر صادرات داشتیم و اکنون صادرات این کالا در سال‌جاری با افزایش چشمگیری به چهار میلیون و 900 هزار دلار رسیده است. تولیدکنندگان داخلی یخچال فریزر در زمینه انرژی این محصولات بسیار کار کرده‌اند‌ و این وسایل دائما به برق متصل هستند و قطعی ندارند بنابراین بهینه کردن مصرف انرژی برق در آنها مهم بود. با توجه به اینکه اکنون نیاز سالانه یخچال فریزر در کشور یک‌میلیون و 800 تا یک میلیون و 900 هزار دستگاه است به این ترتیب می‌توان گفت که 70 درصد از نیاز داخل توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود.

***

قیمت برخی خشکبار و آجیل در بازار

خشکبار، ادویه‌جات و آجیل از محصولاتی هستند که این روزها در بازار تهران تقاضای نسبتا خوبی دارند، هرچند که به گفته برخی فروشندگان میزان مصرف این محصولات به‌ویژه خشکبار و آجیل نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته است. فروش انواع خشکبار و آجیل در بازار بزرگ تهران از رونق نسبی برخوردار است که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میزان تقاضا برای این محصولات بیشتر خواهد شد. به گفته برخی فروشندگان خشکبار و آجیل، وضعیت فروش این محصولات در این مقطع از سال به‌طور نسبی افزایش یافته است اما در مقایسه با سال‌های گذشته میزان استقبال مردم برای خرید این محصولات کاهش یافته است.

برچسب ها : فرصت آزاد سودوکو
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/23HiVEcl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه