پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به مقررات متعدد و سخت صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات خرید هواپیما، بر افزایش دوره بازپرداخت و زمان تنفس این تسهیلات تاکید کرد و گفت: به تازگی به مجلس پیشنهاد بازنگری در قوانین تسهیلات‌دهی صندوق را ارائه کرده‌ایم.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌‌وگو با فارس درباره تسهیلات‌ صندوق توسعه ملی به ایرلاین‌های خصوصی برای خرید هواپیما بیان کرد: به هر حال طبق قانون، بخش خصوصی (ایرلاین‌ها) برای توسعه ناوگان خود ‌باید بتواند از تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده کند.

43463434723462362363475853783734347358534845

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه اساسنامه صندوق توسعه ملی باید توسط مجلس اصلاح شود، گفت: به تازگی پیشنهاد بازنگری در مقررات تسهیلات‌دهی صندوق توسعه ملی را ارائه داده‌ایم تا امکان استفاده شرکت‌های هواپیمای خصوصی از تسهیلات صندوق توسعه ملی فراهم شود. اسعدی سامانی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات‌ اخذ تسهیلات صندوق توسعه ملی برای خرید هواپیما، تسهیلات‌دهی فقط به هواپیماهای نو است در حالی که می‌توان این تسهیلات را به هواپیماهای کارکرده اما با سن کم نیز تعمیم داد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه پیشنهاد داده‌ایم دوره بازپرداخت اقساط تسهیلات به حداقل 10 سال افزایش یابد، ادامه داد: همچنین لازم است دوره تنفس این تسهیلات از 6 ماه به حداقل 3 سال افزایش یابد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/y6Kq21Ai
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه