دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: قوانین جرایم کیفری آب مورد بازنگری قرار می‌گیرد. غلامرضا مدنیان افزود: با توجه به مسائل و مشکلات بحران‌های پیش‌آمده درباره آب، قوانین مربوط به جرایم کیفری و ضابطان حفاظت از آب در قانون توزیع عادلانه آب مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

به‌گزارش پاون، وی اظهار کرد: در زمان حاضر، درباره حفظ و حراست از منابع ارزشمند آب از قانون توزیع عادلانه آب که مصوب سال‌های ۶۱-1360 است، استفاده می‌کنیم که کارشناسان حقوقی و فنی و حفاظتی ذی‌ربط پس از حدود هزار نفر ساعت کار و با گذشت ۳۲ سال، پیش‌نویس بازنگری این قانون را آماده کرده‌اند که به‌زودی به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود؛ در این پیش‌نویس جرایم آبی با شدت بیشتری مورد برخورد کیفری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به مکانیزه شدن امور مربوط به دفاع حقوقی و فعالیت دفاتر حقوقی، گفت: نرم‌افزاری به نام نرم‌افزار جامع عملیات حقوقی برای بخش حقوقی صنعت آب کشور آماده شده است که در این همایش دو روزه ارائه خواهد شد.

مدنیان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های جدید فناوری در فعالیت‌های حقوقی، اظهار کرد: بخش حقوقی آب کشور به‌عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی در استفاده از این ظرفیت‌ها پیشتاز است و تلاش می‌کند تمامی اقدام‌هایی را که به‌صورت سنتی انجام می‌شود، به شکل مکانیزه درآورد.

وی همچنین افزود: فرآیندهای مربوط به خرید زمین‌ها و املاک در این راستا به شکل آنلاین درمی‌آیند؛ به همین منظور نرم‌افزار لازم با همکاری بخش خصوصی تهیه شده و در چهار شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، فارس، خوزستان و آب و نیروی ایران به‌صورت آزمایشی در حال اجراست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cUCkFJpr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه