یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

روز سه‌شنبه باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا قوانین اجرایی جدیدی را جهت کنترل بیشتر فروش و استفاده از اسلحه در آمریکا اعلام کرد و وعده داد قوانین جاری مربوط به اسلحه را که به هر فرد خطرناکی اجازه خرید و استفاده از اسلحه را می‌دهد تغییر دهد. براساس قانون اعلام شده توسط اوباما افرادی که خواهان خرید اسلحه هستند با دقت و حساسیت بیشتری بررسی خواهند شد.

این اقدام اوباما سبب عصبانی شدن هواداران قانون آزادی اسلحه شده است. کریس ککس، مدیر اجرایی انجمن ملی سلاح با اشاره به احساساتی‌شدن اوباما در روز سه‌شنبه صبح و به هنگام صحبت با مردم آمریکا در مورد تیراندازی‌های گسترده در آمریکا، گفت: «مردم آمریکا نیازی به سخنرانی‌های احساساتی که کاملا فاقد واقعیت است ندارند.»

دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا وعده داد در صورت انتخاب شدن به سرعت جلوی طرح کنترل اسلحه را خواهد گرفت. در این میان قانون جدید کنترل اسلحه تاثیری بر فروشندگان آنلاین نداشته و آنها را نگران نکرده‌ است. پول هلینسکی، موسس بازار آنلاین فروش اسلحه به نام GunsAmerica می‌گوید: «این قانون جدید تاثیری بر تجارت ما نخواهد داشت. به دلیل آنکه در حقیقت چیزی تغییر نکرده‌ است.»

وی می‌افزاید: «سوال مردم این است که آیا هنوز می‌توانند اسلحه‌های‌شان را بفروشند؟ جواب این‌است که اگر اسلحه متعلق به شماست و شما می‌خواهید آن را بفروشید، می‌توانید! حتی اگر صد اسلحه داشته ‌باشید.» با اینکه دستورات اجرایی جدید اوباما تغییرات کوچکی را در تجارت اکثر اسلحه‌فروشان در آمریکا ایجاد می‌کند ولی تجارت‌های آنلاین که در آن فروش اسلحه به‌صورت قراردادهای خصوصی صورت می‌گیرد، دست‌نخورده باقی می‌ماند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7lnqsmQe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه