شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کشتی ایران در آسیا دبل کرد

قهرمانی کشتی آزاد ایران با 5 طلا، یک نقره و یک برنز

8 سال پیش ( 1394/12/2 )
 

تیم ملی کشتی آزاد ایران در  رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب پنج مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقتدرانه قهرمان قاره کهن شد. به گزارش فرصت امروز، پرویز هادی، آخرین نماینده ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا بود که در فینال وزن 125 کیلوگرم به مصاف دولت شابان بای از قزاقستان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهد و پنجمین مدال طلا را برای کشتی ایران کسب کند. نماینده سنگین وزن ایران ابتدا در دور نخست 10 بر صفر حریفی از مغولستان را برد و سپس با همین نتیجه از سد زمان انور از پاکستان گذشت. هادی در مرحله نیمه نهایی نیز کنجین از کره جنوبی را 12 بر 6 شکست داده بود.

263624734724234613561236234735735724613

پیش از مدال طلای پرویز هادی، تیم ملی کشتی آزاد ایران توسط میثم نصیری در 65 کیلوگرم، مصطفی حسین‌خانی در 74 کیلوگرم، احسان لشگری در 86 کیلوگرم و رضا یزدانی در وزن 97 کیلوگرم به چهار مدال طلای این رقابت‌ها دست یافته بود و قهرمانی اش را مسجل کرده بود. بهنام احسان‌پور نیز در وزن 61 کیلوگرم به مدال نقره و محمد نادری در 70 کیلوگرم به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافتند.

در  پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا، تیم ایران با 73 امتیاز در صدر ایستاد، مغولستان با 63 امتیاز دوم شد، و قزاقستان با 56 امتیاز در جای سوم قرار گرفت. تیمهای هند و قرقیزستان نیز به ترتیب چهارم و پنجم شدند. گفتنی است پیش از این آغاز این رقابت‌ها، تیم کشتی فرنگی ایران نیز قهرمان آسیا شده یود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K0dSgYan
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه