پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
محمود دولت‌آبادی:

قصد دارم برای آخرین‌بار به ارشاد بروم

9 سال پیش ( 1393/8/19 )
 

محمود دولت‌آبادی که سال‌ها‌ست رمان‌های «زوال‌کلنل» و «طریق بسمل شدن» را در انتظار دریافت مجوز نشر دارد، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت انتشار رمان «زوال کلنل» گفت: هنوز هیچ خبر قطعی به من نداده‌اند؛ نه درباره این کتاب و نه درباره رمان «طریق بسمل شدن» که آن هم تقریبا هم‌زمان با «کلنل» به ارشاد رفته است. با توجه به شایعاتی که درباره انتشار «کلنل» در این‌جا و آن‌جا به گوش می‌رسد، قصد دارم برای آخرین‌بار وقتی بگیرم و به ارشاد بروم و با وزیر یا معاون وزیر صحبت کنم و بپرسم چرا این آسیب‌ها به من وارد می‌شود؟ 

 چندی پیش در خبری به نقل از یکی از مدیران اداره کتاب گفته شد، رمان «کلنل» پس از بررسی در جلسه هیأت نظارت بر ضوابط چاپ و نشر کتاب نتوانسته مجوز نشر بگیرد و دوباره از انتشار بازمانده است. در پی انتشار این خبر، علی شجاعی صائین، مدیر دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با ایسنا این نظر را رد کرد و گفت: اداره کتاب نظر خودش را به معاونت فرهنگی اعلام کرده و حرف جدیدی در این زمینه نداریم. دیگر باید معاونت فرهنگی درباره کتاب اظهارنظر کند که هنوز چیزی اعلام نشده است. همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی مهدوی راد، رییس و سخنگوی هیأت نظارت بر ضوابط چاپ و نشر کتاب، در اواخر مردادماه اعلام کرد: موضوع انتشار این کتاب در جلسه‌های آنها مطرح نشده است. 

به گزارش ایسنا، رمان «کلنل» در ایران با نام «زوال‌کلنل» در سال 87 از سوی نشر چشمه برای کسب مجوز نشر ارائه شده بود و در دولت جدید هم دوباره به اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است. این کتاب آبان‌ماه سال 92 برنده جایزه‌ «یان میخالسکی» 2013 سوییس شد. رمان «طریق‌بسمل‌شدن» نیز درباره جنگ هشت‌ساله عراق علیه ایران و رمان «زوال کلنل» درباره تاریخ معاصر ایران است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bDaITHiP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه