دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با امضای قرارداد نهایی و با حضور وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت، شرکت مشترک ایران خودرو- پژو «ایکاپ (IKAP)» از امروزبه صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش ‌‌«‌شاتا‌»‌ ‌با امضای این قرارداد که به امضای هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و «ژان کریستف کمارد‌»‌ ‌قائم مقام مدیرعامل پژو سیتروئن رسید، سه محصول 2008، 301 و 208 تولید خواهد شد و از اسفند ماه سال جاری محصول 2008 به تولید انبوه می‌رسد.

قرارداد نهایی تولید سه محصول مشترک با پژو فرانسه امضا شد

این خودرو که قیمتی بین 70 تا 80 میلیون تومان خواهد داشت و دو خودروی دیگر به صورت مشارکت50 -50 و با آورده 200 میلیون یورو از هر دو طرف تولید خواهد شد. در جلسه امضای قرارداد نهایی تشکیل تولید سه محصول مشترک شرکت ایکاپ، مهندس محمد رضا نعمت‌زاده گفت: کارهای مبنایی این اقدام پس از برجام شروع شد و نتیجه برخی کارها در صنعت زمان‌بر است. 

به گفته وی، سالن برای نصب تجهیزات آماده شده و بعد از سفر رئیس جمهوری به فرانسه مشارکت‌نامه امضا شد و قرارداد و توافق‌نامه اصلی و 19 قرارداد توافق نامه فرعی به امضا رسید.

نعمت‌زاده اظهار امیدواری کرد ماه آینده نیز چنین قراردادی را با شرکت آلمانی داشته باشیم و یک شرکت از ایران خودرو دیزل با یک شرکت آلمانی به نتیجه نهایی برسند. وی اضافه کرد: در زمینه‌های خودرو و کشتی‌سازی قراردادهایی را طی ماه‌های آینده با شرکای خارجی امضا خواهیم کرد. به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، استفاده از حداکثر ظرفیت داخلی جزو الزامات این قرارداد بود و با 40 درصد ساخت داخل شروع می‌شود و به بیش از 80 درصد خواهد رسید.

همچنین هاشم یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو از به بازار آمدن نخستین محصول مشترک ایکاپ در اسفند ماه سال جاری خبر داد. وی گفت: این قرارداد برد- برد خواهد بود و به نفع هر دو طرف و تمام مصالح و منافع ایران خودرو در این قرارداد لحاظ شده و به محصولاتی با تکنولوژی جدید و قیمت مناسب دست خواهیم یافت و قادر خواهیم بود با پلتفرم‌هایی که پژو در اختیار ما قرار می‌دهد، محصولات جدیدی تولیدی کنیم.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو 30 درصد از محصولات تولیدی به خارج از کشور صادر خواهد شد.

«مراد مجلسی‌»‌ ‌پیشتر از سوی ایران خودرو به‌عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شده است.

گفتنی است طی سه سال اول تولید این سه محصول حدود 15 هزار خودرو از این شرکت تولید خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/I02xsG9r
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه