پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز- شرکت Netflix اعلام کرده از این پس کاربران قادر خواهند بود بسیاری از فیلم های موجود در وب سایت این شرکت را به طور رایگان دانلود کنند.

افزون بر امکان دانلود رایگان، امکان مشاهده آنلاین فیلم ها مورد دیگری است که بسیاری از کاربران Netflix را هیجان زده کرده است. انتشار این اخبار برای علاقه مندان به دانلود فیلم و سریال بسیار خوشحال کننده است. در عین حال، انتشار این خبر و امکان جدید این شرکت برای اغلب کاربران قدیمی با تعجب فراوان همراه شده است.

اما علت تعجب ها چیست؟ تنها چند هفته پیش مدیران ارشد این شرکت هرگونه امکان دانلود فیلم ها را ناممکن توصیف کرده و حتی نسخه های پیش نمایش خرید ویدئوها را با محدودیت هایی همراه کرده بودند. اکنون با انتشار خبری کاملا متضاد با اظهارات گذشته، بسیاری از کاربران سردرگم و شگفت زده شده اند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، اظهارات گذشته مقامات این شرکت با هدف رعایت جوانب احتیاط و روشی محافظه کارانه برای کاهش انتظارات کاربران بوده و اقدام جدید این شرکت برای افزایش دسترسی کاربران به محتواهای ارسالی در وب سایت، کارکردی دوگانه دارد. به عبارت دیگر، افزایش دسترسی کاربران به محتواهای وب سایت، نه تنها رضایت حداکثری آنان را جلب می کند، بلکه بازار رقابت این شرکت با سایر شرکت ها را گرم تر از گذشته خواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yIceoTan
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه