دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فیس‌بوك با این هدف تأسیس شد كه مردم را در همه دنیا به هم نزدیك كند اما حالا تصمیم گرفته است، ‌در یك مورد خاص البته، تا آنجا كه می‌شود مردم را از هم دور كند. این شركت پنجشنبه طرحی را به صورت آزمایشی به راه انداخت كه به زوج‌هایی كه از هم جدا شده‌اند این امكان را می‌دهد تا آنجا كه می‌شود كمتر از حال هم در فیس‌بوك خبردار شوند. ابتدای امسال مقاله‌ای منتشر شده كه نشان می‌داد زوج‌ها وقتی از هم جدا می‌شوند وقت زیادی را در فیس‌بوك می‌گذرانند و همین باعث می‌شود تا با دیدن پست‌ها و عكس‌های همسر سابق خود از حال او خبردار شوند و در نتیجه حال‌شان بدتر ‌شود.

حالا فیس‌بوك طرحی را به صورت آزمایشی در اپلیكیشن موبایلی خود در آمریكا راه‌اندازی كرده كه به كاربر اجازه می‌دهد بدون اینكه شریك سابقش را بلاك كند یا از لیست دوستان‌شان حذف كند، كمتر در جریان اتفاق‌های فیس‌بوكی او قرار بگیرد. فیس‌بوك گفته است این طرح با این هدف راه‌اندازی شده تا كاربران بتوانند روی چیزهایی كه می‌بینند كنترل بیشتری داشته باشند و به راحتی بتوانند لحظات سخت زندگی را از سر بگذارنند.

فیس‌بوك در یك پست وبلاگی دراین‌باره گفته كه این طرح به كاربران اجازه می‌دهد تا «كمتر عكس پروفایل یا نام شریك سابق خود را ببینند».مثلا وقتی كه یك كاربر عكس لود می‌كند نام شریك سابق او برای تگ‌شدن پیشنهاد نمی‌شود. فیس‌بوك گفته است: «ما امیدواریم مردم بتوانند در فیس‌بوك به راحتی و با كنترل بیشتری از رابطه‌های سابق خود عبور كنند.»

این طرح در صورتی كه از آزمایش‌هایش اولیه با موفقیت عبور كند، در سراسر دنیا به كاربران فیس‌بوك ارائه خواهد شد. یك راه قطعی برای عبور از شریك سابق زندگی بلاك‌كردن و حذف او از لیست دوستان است اما این طرح جدید به كاربران اجازه می‌دهد بدون این كارها همسر سابقشان را به فراموشی بسپارند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mcyIkTZz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه