پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت فولکس واگن به بانک‌های تامین‌کننده وام 20‌میلیارد یورویی خود اعلام کرده که در صورت ناتوانی در بازپرداخت بدهی‌های خود، این شرکت آماده است تا در صورت لزوم بخشی از دارایی‌های خود را به فروش برساند. طبق اخبار منتشر شده از سوی منابع نزدیک به فولکس واگن، این غول خودروسازی آلمانی که در هفته گذشته 20‌میلیارد یورو به‌صورت وام از 13 بانک دریافت کرده است، قصد دارد تا با انتشار اوراق‌قرضه در ماه‌های آینده، وام مذکور را بازپرداخت کند. در همین راستا فولکس واگن به بانک‌های قرض‌دهنده اطمینان داده است درصورتی که این شرکت قادر به بازپرداخت بدهی خود نباشد، آماده است تا در صورت یافت نشدن منابع مالی دیگر، از طریق فروش بخشی از دارایی‌های خود که ارزش آنها بیش از 20‌میلیارد یورو است، بدهی خود به بانک‌ها را بپردازد.

562512312336322346476347347347347

یکی از افراد نزدیک به شرکت فولکس واگن اعلام کرد: «در حال حاضر صحبت از هیچ یک از دارایی‌های فولکس واگن به میان نیامده است.» بانک‌های سرمایه‌گذار و وام‌دهنده در حال حاضر به دنبال یافتن ایده‌ها و راه‌های احتمالی جهت تامین پول مورد نیاز برای بازپرداخت بدهی‌های فولکس واگن هستند اما به نظر نمی‌رسد تا پیش از مشخص شدن جریمه‌های این شرکت و همچنین هزینه‌های اعلام فراخوان، تصمیمی در این‌باره اتخاذ شود. مطرح شدن اسامی شرکت‌هایی نظیر آئودی، پورشه و بخش‌های مربوط به تولید کامیون در حال حاضر دور از ذهن به نظر می‌رسد اما انتظار می‌رود شرکت MAN که زیرمجموعه فولکس‌واگن است در صدر لیست شرکت‌هایی باشد که غول خودروسازی آلمان برای واگذاری آنها اعلام آمادگی کرده است.

برآوردها بیانگر آن است که ارزش مالی عملیات مهندسی شرکت MAN که شامل تولید پیشرانه کشتی، نیروگاه‌های کوچک، سیستم‌های تعلیق ویژه، قطعات نیروی محرکه و سیستم‌های کنترل و آزمایش می‌شود، به 4 تا 5 ‌میلیارد یورو می‌رسد. براساس گزارش‌های منتشره حتی ممکن است برندهای لوکس فولکس‌واگن نظیر بنتلی، لامبورگینی و همچنین شرکت دوکاتی که در زمینه موتور سیکلت فعالیت می‌کند نیز در لیست فروش این شرکت قرار گیرند.

لازم به ذکر است که شرکت فولکس واگن به‌منظور پرداخت میلیاردها یورو جریمه در ارتباط با تقلب‌هایی که در میزان آلایندگی موتورهای دیزلی مورد استفاده این شرکت و هزینه فراخوان خودروهای تولیدی آن صورت پذیرفته است و به منظور تقویت پشتوانه اقتصادی خود به‌شدت تحت فشار قرار دارد.

منبع: www.europeautonews.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/z41fUTol
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه