پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان گفت: پنجمین شرکت برتر بورس امسال برای تولید 7.5 میلیون تن فولاد برنامه‌ریزی کرده که از این رقم قرار است حدود 20درصد به کشورهای منطقه، آسیایی و اروپایی صادر شود. به گزارش ایرنا، بهرام سبحانی افزود: دستیابی به صادرات 1.5 میلیون تنی فولاد مبارکه در سال جاری، موجب رشد حدود 50 درصدی نسبت به سال 92 خواهد شد.

وی اضافه کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری صددرصد برنامه تولید مجتمع فولاد مبارکه، سبا و هرمزگان با وجود مشکلات در زمینه آب و برق تحقق یافت. سبحانی یادآور شد: صادرات بیش از یک میلیون تنی مجتمع فولاد مبارکه در سال گذشته بیش از اهداف پیش‌بینی شده بود و از این میزان 50 درصد به اروپا و بقیه به کشورهای حاشیه خلیج فارس و جنوب شرقی آسیا ارسال شد.

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه هدف‌گذاری صادرات 1.5 میلیون تن در برنامه امسال گنجانده شده، افزود: در پنج ماهه اول امسال طبق برنامه صادرات انجام گرفت و تا حدودی بیش از میزان پیش‌بینی شده بود.

وی در زمینه طرح‌های توسعه این مجتمع اظهار کرد: طرح تولید پنج میلیون تن کنسانتره و پنج میلیون تن گندله در معادن سنگان خراسان رضوی از برنامه‌های طراحی شده است که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری تکمیل شود.

سبحانی، برنامه بازسازی هشت کوره فولاد مبارکه را به‌عنوان دیگر طرح‌های سال جاری ذکر کرد که شش کوره این برنامه اجرا خواهد شد و دو مورد دیگر در دست اقدام قرار دارد. وی اظهار امیدواری کرد: برنامه‌های در دست اقدام این شرکت، موجب تحقق تولید 5.4 میلیون تنی این مجتمع شود و با واحدهای سبا و هرمزگان در مجموع به تولید 7.5 میلیون تن دست یابیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: طرح توسعه کارخانه فولاد سبا نیز در حال اجرا است و براساس آن تولید این واحد از 700 هزار تن به 1.5 میلیون تن خواهد رسیدو قرار است تا پایان امسال کارساخت این واحد به اتمام برسد و اوایل سال آینده وارد مرحله راه‌اندازی می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BJ624hfr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه