آیا میدانستید فروش خوب به پیگیری و سرسختی فروشنده نیاز دارد؟ چراکه در پروسه فروش، مشکلات گوناگونی پدید میآید که نحوه برخورد با این موانع سطح موفقیت فروشنده خوب را تعیین میکند. فروشندگان موفق اهداف خود را میشناسند و برای دستیابی به آن نقشه میکشند و مشخص میکنند که چگونه باید به اهدافشان دست یابند و هر روز بر آن مبنا پیش میروند. بهترین فروشندگان از مشتریهایشان پرسشهایی میکنند تا کاملا مشخص شود به چه چیزی احتیاج دارند.
این دسته از فروشندگان میدانند مؤثرترین روش معرفی محصول یا خدمات، کسب اطلاع از نیازهای مشتریهایشان است. ازاینرو، فروشندگان این فرصت را مییابند که درباره ویژگیها و فواید محصولات و خدماتشان که بیشترین ارتباط را با مشتری دارد بهطور مؤثری بحث و گفتوگو کنند.