پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کلاف امروز در راستای معرفی یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور است که با وجود همه پتانسیل‌ها در زمینه اقتصادی سرمایه‌گذاری چندان پیشرفته‌ای نداشته و مسئولان آن به تکاپو افتاده‌اند تا با ایجاد کمیته سرمایه‌گذاری و با هدف شناسایی، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد تسهیلات اداری و اعتمادسازی در ارتباط با سرمایه‌گذاری در راستای کمک به اشتغال و توسعه و پیشرفت این شهرستان برآیند.

2141512211121224125151124151251251251

ماهشهر به‌عنوان یکی از شهرهای بندری تنها شهر ایران است که دارای شاخه‌هایی از دریاست که به خشکی منشعب می‌شود و این قابلیت از نظر استراتژیک و اقتصادی بسیار مهم است. فعالیت اقتصادی و توسعة بندر ماهشهر، بیشتر متکی به قابلیت بندرگاهی و مجاورت با سواحل و همچنین نزدیکی به منابع نفت و گاز جلگه خوزستان و فعالیت‌های وابسته به آن است همچنین مهم‌ترین صنعت ماهشهر پتروشیمی و کشتیرانی است که این بندر را به قطب پتروشیمی در ایران تبدیل کرده است.

اما به تازگی فرمانداری ماهشهر آمادگی کامل خود را از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بیان کرده و گفته است: شهرستان بندر ماهشهر از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که با استفاده از آنها و دعوت از سرمایه‌گذاران می‌توان گام‌های مؤثری برای توسعه و پیشرفت منطقه برداشت. منصور قمر با بیان اینکه ظرفیت سرمایه‌گذاری بسیار مناسبی در شهرستان بندر ماهشهر وجود دارد، افزود: در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و نیز در زمینه‌هایی دیگر همچون گردشگری، خدماتی و تولیدی برای سرمایه‌گذار داخلی و خارجی فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.

ما هم در این کلاف ضمن معرفی این بندر به‌عنوان یکی از مناطق بالقوه در زمینه سرمایه‌گذاری‌های نفت و پتروشیمی پیشنهاد می‌دهیم با بهره‌گیری از حمایت کمیته سرمایه‌گذاری این شهرستان وارد عمل شوید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jlUVaEM2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه