پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

جهرم به‌عنوان یکی از شهرهای استان فارس شناخته می‌شود که به نسبت شهرستان‌های دیگر این استان دارای پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بهتری است اما مسئولان این شهرستان از وضعیت توسعه و سرمایه‌گذاری در این استان گله‌مندند، از این رو به تازگی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در این شهرستان برگزار کرده و محمد دانش نیا، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم در حاشیه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان گفته است: بررسی عدم جذب منابع مناسب و نیروی متخصص در بحث صنعت، بررسی عدم تمایل مردم به سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعتی و راهکارهای توان تولیدی بنگاه‌های کوچک تجاری از اهداف این همایش بوده است.

1235123251251252512512525125

همچنین از دیگر اهداف این همایش، بررسی عوامل کمک‌کننده به بهبود فضای کسب‌وکار و روان‌سازی خدمات بانک‌ها به منظور حمایت از تولید، علل عدم سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت و حمایت سازنده از بنگاه‌های تولیدی در جهرم بوده است. ما هم در این سرنخ به دو فرصت مناسب سرمایه‌گذاری در این شهرستان براساس پتانسیل‌های آن و همچنین نتایج حاصله از این همایش اشاره می‌کنیم تا چراغ راه سرمایه‌گذاران بالقوه باشد.

نخستین فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری در جهرم در بخش صنعت و صنایع تبدیلی است. صنایع تبدیلی برای محصولاتی چون خرما، مرکبات و گیاهان دارویی که به مقدار و قیمت خوبی در این شهر به وفور یافت می‌شوند قابلیت سرمایه‌گذاری در حجم‌های مختلف را دارد.

فرآوری و صنعتی کردن این محصولات به شیوه‌های گوناگون مخصوصا خرمای این شهرستان که یکی از انواع بسیار مرغوب و صادراتی خرمای جهان است می‌تواند دریچه خوبی برای تولید محصولات مشتقه باشد که قابلیت‌های بسیاری برای صادرات را هم در خود دارد. همچنین اداره صنعت و معدن این شهر از طرح‌های صنایع تبدیلی حمایت کرده و قول تسهیلات و زمین را هم به سرمایه‌گذاران داده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OcpsB4Wr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه