جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پیشنهاد سرنخ امروز به معرفی پتانسیل‌های استان بوشهر مربوط است. استان بوشهر با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای مهم اقتصادی که دارد می‌تواند نماد خوبی از توسعه همه‌جانبه باشد. در این خصوص معاون امور عمرانی استانداربوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های بکر کشاورزی استان بوشهر، اولویت سرمایه‌گذاری در این استان در بخش کشاورزی و صنایع جانبی آن است.

شاپور رستمی در نشست معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر، ظرفیت و پتانسیل‌های استان را برشمرد و اظهار داشت: منابع و امکانات استان بوشهر به‌گونه‌ای است که با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف، می‌توان کاری کرد که این استان بدون نیاز به اعتبارات دولتی، خود تامین‌کننده درآمدش باشد. وی تاکید کرد: قابلیت‌های گوناگون استان بوشهر درحوزه گردشگری، صنایع گاز، نفت، پتروشیمی، نخیلات، شیلات و تجارت بسیار بالاست که البته هنوز توجه جدی برای سرمایه‌گذاری روی آنها صورت نگرفته که باید برای توسعه استان و بهره‌مندی مردم از آنها استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌ها و امکانات استان در بخش‌های مختلف هنوز هیچ استفاده‌ای نشده، افزود: ظرفیت بخش کشاورزی در استان بوشهر از بخش‌هایی است که هنوز بکر مانده و اولویت اول استان بوشهر در بخش سرمایه‌گذاری است. رستمی ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های استان بوشهر برشمرد و افزود: استان بوشهر آمادگی کامل برای جذب سرمایه‌گذاران با ارائه امکانات زیربنایی از جمله زمین، آب، برق، گاز و تسهیلات لازم به سرمایه‌گذاران برای ایجاد صنایع جانبی پتروشیمی دارد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر دریا و صنایع وابسته به آن را یکی دیگر از امکانات سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران برای ایجاد صنایع وابسته به دریا می‌توانند از این ظرفیت با دریافت امکانات لازم استفاده کنند. ما هم در این کلاف به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنیم تا با توجه به قابلیت‌های این استان در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری و به‌ویژه صنایع نفت‌، گاز و پتروشیمی فرصت‌ را از دست ندهند و برای سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از امکانات این استان اقدام کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SMrFqm0t
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه