جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در دنیای تکنولوژی امروز توجه به فناوری‌ها و علوم هوشمند بسیار زیاد شده است، به‌گونه‌ای که غالب کارهای روزمره افراد به‌صورت مجازی در حال جریان است، در این بین توجه به زیرساخت‌های هوشمندسازی شهری هم یکی از اهم موارد است که به این منظور هم به تازگی نشست همایش «زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند» برگزار شد.

در این نشست خسرو سلجوقی، معاون سازمان فناوری اطلاعات و رییس کارگروه محتوا در همایش شهر هوشمند اعلام کرد: «93 درصد اشتغال کشور در سال 2045 را بخش خدمات تشکیل می‌دهد، بنابراین توجه نکردن به زیرساخت‌های فنی موجود به‌عنوان زیرساخت اصلی کشور، تمام سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه را بدون استفاده خواهد کرد و الزام وجود دارد تا در این بخش سرمایه‌گذاری صورت بگیرد.

این همایش به دنبال شناسایی و پیش‌بینی چالش‌ها و فرصت‌ها و برنامه‌ریزی برای فراهم کردن بستر قانونی و تعیین بودجه لازم، ایجاد ساختار و... برای راه‌اندازی شهر هوشمند برگزار شد. سلجوقی با بیان اینکه ذی‌نفعان اصلی شهر هوشمند به‌خصوص در بخش «محتوا» بخش‌خصوصی است، اعلام کرد: باید بخش‌خصوصی به‌عنوان سرمایه‌گذار در این زمینه وارد عمل شود و دولت تنها تسهیل‌کننده امر باشد.

این همایش در 15 و 16 شهریور ماه در برج میلاد با هدف اینکه چگونه می‌توان موانع را برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی شهر هوشمند کاهش داد و به بهترین شکل استفاده کرد برگزار می‌شود. ما هم در این کلاف به سرمایه‌گذاران بخش هوشمندسازی شهری پیشنهاد می‌دهیم، با حضور در این همایش و یافتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری نقش موثری در آینده شهرهای هوشمند بازی کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/F2KAVb0U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه