کالاهای لوکس در میان مردم طرفداران بسیاری دارد، به طوری که امروزه...
شاید بتوان از این کالاها بهعنوان یکی از نیازهای اساسی برای قشری خاص نام برد. باید قبول کنیم که بعضیها قبل از اینکه احساس نیاز برای خرید یک کالا را لمس کنند، ناخودآگاه به بازار میروند و ناگهان چشمشان به کالایی میافتد که قبلا نمونه آن را هم ندیده بودند! در این هنگام است که همزمان با نگاه کردن به آن کالا احساس نیاز هم در درونشان زنده میشود و تازه میفهمند که آن را از ته دل میخواهند! ایجاد نیاز در مشتری، یکی از راههای فروش محصولات است که با روشی کاملا مدرن و روانشناسی شده انجام میگیرد. البته قصد نداریم در این کلاف از بازاریابی برای شما صحبت کنیم، چراکه صفحهای مخصوص به این علم در همین روزنامه وجود دارد که کاملا شما را اقناع میکند. حتی قصد نداریم سرنخ تولید محصول خاصی را در دستانتان بگذاریم، بلکه میخواهیم به طور کلی، یک فرصت برای سرمایهگذاری را معرفی کنیم که شاخههای بسیار متنوعی دارد.
با نگاهی به خبرهای منتشر شده در خبرگزاریها متوجه شدیم که تنها مردم ایران به دنبال این کالاها نیستند، بلکه چینیها مقام اول را در این زمینه دارند. به طوری که آنها در سال گذشته میلادی حدود نیمی از کالاهای لوکس جهان را خریدهاند. آیا فکر نمیکنید فرصتی ناب برای ایرانیها جهت صادرات کالاهای لوکس فراهم است؟ آن هم ایرانیهایی که توانایی ترکیب هنر و صنعت را دارند. کالاهای تزیینی منزل مانند تابلوفرشهای لوکس یا حتی با ترکیب صنایع دستی که با ابزارهای مدرن امروزی ترکیب شده اند، این فرصت را مهیا میکند با دست پر وارد دنیا شویم. حتی برای برخی از این کالاها میتوان برند ساخت و مطرح شد، البته همراهی مسئولان برای باز گذاشتن راه صادرات در این مسیر هم بسیار لازم است. من اگر تاجر بودم، این فرصت را از دست نمیدادم!