جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

روبات شبه انسان ساخت کمپانی Asus، با نام زنبو از اول ژانویه وارد بازار می شود. این روبات که برای کمک به تمام اعضای خانواده طراحی شده، قادر است در انجام کار ها و وظایف روزانه به آنها کمک کند.

روبات خانگی زنبو، برای نخستین بار در تایوان با قیمت 620 دلار به بازار عرضه می شود. کمپانی Asus، پس از تولید تبلت، کامپیوتر و گوشی های هوشمند، وارد عرصه دیگری از دنیای تکنولوژی شده است. این کمپانی در نمایشگاه «کمپیوتکس تایوان» از یک روبات خانگی به عنوان یک پدیده غافلگیرکننده رونمایی کرد. ارتفاع این روبات حدود 50 سانتی متر است و روی چهار چرخ حرکت می کند. صفحه جلویی یا صورت این روبات مجهز به یک صفحه لمسی است که دستورها را از همین طریق دریافت می کند.

یکی از ویژگی های جالب زنبو این است که می تواند به وسایل هوشمند خانه متصل شود. به عنوان مثال زنبو می تواند به سیستم های روشنایی و گرمایش منزل متصل شود و اعضای خانواده می توانند آنها را از راه دور و به کمک این روبات کنترل کنند.

زنبو می تواند قرار های ملاقات را به شما یادآوری کند، عکاسی کند یا برای کودکان داستان تعریف کند. حتی این روبات برنامه ریزی شده تا به کودکان برنامه ریزی آموزش دهد. اعضای خانواده می توانند مسئولیت حفظ امنیت خانه را به او بسپارند. حتی می تواند در مواقع ضروری با پلیس، آتش نشانی و اورژانس تماس بگیرد.

این روبات قابلیت برقراری تماس های صوتی و تصویری را نیز دارد. با توجه به قابلیت هایش، این روبات می تواند روبات خانگی افراد سالمند باشد. کمپانی Asus در مراسمی برای عرضه این روبات ها، از آواز دسته جمعی روبات های زنبو پرده برداری کرد. هنوز مشخص نیست عرضه روبات زنبو از چه زمانی در بقیه نقاط دنیا امکان پذیر است، اما آنها فعلا فقط در تایوان به فروش می رسند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4iOSrZR0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه