سه شنبه, ۶ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 27 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: به ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی درحوزه گردشگری کمتر توجه شده اما با توجه به علاقه کشورهای دنیا به ارتباط گردشگری با ایران نباید از این ظرفیت غافل شویم. به گزارش مهر، عبدالوهاب سهل‌آبادی اظهار داشت: بنا به گفته کارشناسان گردشگری اغلب توریست‌هایی که به ایران سفر کرده‌اند با رضایت و خرسندی به کشور خود بازگشته‌اند. وی با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری ایران باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد، تاکید کرد: کشورهای دیگر علاقه‌مند به سفر به ایران و بسیاری از شهرهای اروپایی علاقه‌مند برای مذاکرات در زمینه ایجاد ارتباط گردشگری با ایران هستند.

رئیس اتاق‌بازرگانی اصفهان تاکید کرد: همچنین سرمایه‌گذاران دنیا آماده و علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کشور ایران و به‌ویژه اصفهان هستند که نباید از این ظرفیت عظیم غافل شویم.  وی ادامه داد: اخیرا اتفاق مهمی در ارتباط با گردشگری شهرستان‌های اصفهان اتفاق افتاد و یک شرکت خارجی در سمیرم با همکاری سرمایه‌گذاران ایرانی در زمینه گردشگری، قراردادی امضا کرد. 

سهل‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی در ارتباط با تهدید آمریکا به اینکه به گردشگرانی که به ایران سفر کنند ویزای سفر به آمریکا داده نخواهد شد و تهدید برای گردشگری ایران اظهار داشت: این‌گونه دشمنی‌ها با ایران سبقه دیرینه دارد و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به شیوه‌های مختلف ادامه داشته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ypvBm9AL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه