جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
سازمان خصوصی‌سازی کلیات طرح را پذیرفت

طرح اولیه واگذاری سرخابی‌ها به تعاونی‌ها آماده شد

8 سال پیش ( 1394/9/29 )
 

معاون وزیر کار با اعلام اینکه هزینه ایجاد هر شغل در بخش تعاون ۵۰ میلیون تومان است، اعلام کرد: طرح اولیه واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به دو تعاونی سهامی عام آماده شد. سیدحمید کلانتری گفت: در هشت ماهه امسال (منتهی به آبان) ۳۸ هزار و ۷۰۰ شغل در 2 هزار و ۶۱۸ تعاونی ایجاد شد. از ۱۵ دی‌ماه روند برطرف شدن تحریم‌ها را مشاهده خواهیم کرد، اکنون هم اقتصاد کشور رشد پایینی دارد و با بهره‌وری ناکافی و بیکاری روبه‌رو هستیم و انتظار می‌رود این شرایط تغییر کند.

وی راهکار دوم را مبتنی بر اقتصاد مقاومتی دانست که باید توجه بیشتری به امکانات و ظرفیت‌های داخلی صورت گیرد و شرایطی فراهم شود که همگی در کنار یکدیگر بتوانیم موضوع تولید را پیش ببریم. تعاونی‌ها باید در شرایط یاد‌شده، نقش قابل توجهی در ایجاد اشتغال و افزایش تولید بر عهده داشته باشند.

548468468483458458469469469469

این مقام مسئول در وزارت کار گفت: ایجاد اشتغال در بخش تعاون به ازای هر نفر به‌طور میانگین به ۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری لازم دارد درحالی‌که در بخش‌های دیگر ۲۰۰ میلیون تومان و در صنایع بزرگ به ازای هر نفر یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز است. کلانتری از صادرات یک میلیارد و ۲۵ هزار دلاری تعاونی‌ها در هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: پیشنهاد واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دو تعاونی سهامی عام را با سازمان خصوصی‌سازی مطرح و طرح اولیه آن را آماده کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اقدامات قبلی درباره واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به نتیجه نرسید، طی مذاکره‌ای که با سازمان خصوصی‌سازی داشتیم، پیشنهاد واگذاری این دو باشگاه به دو تعاونی سهامی عام را مطرح کردیم که سازمان خصوصی‌سازی کلیات طرح را پذیرفت و مقرر شد تا طرح اولیه خود را که هم‌اکنون آماده شده ارائه دهیم. معاون وزیر کار همچنین از پیش‌بینی واگذاری محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی به دو اتاق بازرگانی و تعاون به‌طور مشترک در برنامه‌ ششم خبر داد و گفت: این اقدام در راستای حمایت از بخش‌خصوصی و تعاونی صورت گرفته و مزایا و عواید آن به این دو بخش واگذار خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pWSEfc5T
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه