یکی از منابع بودجه موسسات خیریه از آگهیهای تبلیغاتی آنها تامین میشود. آگهیهایی که باید آنقدر خلاق باشند که مخاطبان را وادار کنند بدون انتظار دریافت محصولی هزینهای پرداخت کنند. در سالهای اخیر آنقدر مخاطبان با آگهیهای تبلیغاتی دلخراش در این حوزه مواجه بودهاند که نسبت به آنها بیتفاوت شدهاند. در نتیجه به نظر طراحان دراین باره به فکر چاره هستند تا راهکاری مناسب را برای جذب مخاطب بیشتر پیاده کنند.
در این راستا یکی از موسسات خیریه به مناسب جشنواره پاییزی خود طرحی تبلیغاتی را در رسانههای اجتماعی منتشر کرده که برای بسیاری از مخاطبان جالب توجه بوده است. در این طرح تبلیغاتی از المان پاییز یعنی انار استفاده شدهاست. اناری که به شکل قلک در این طرح تبلیغاتی آمده است. در واقع طراح شیوهای را اجرا کرده که مخاطب با دیدن انار پس از این جشنواره نیز به یاد این موسسه بیفتد و پیام تبلیغاتی این موسسه را بدون هیچ المان واسطه دیگری دریافت کند.