دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

صندوق سرمایه گذاری امین سامان به بالاترین ارزش خالص دارایی در دوره فعالیت 5ساله خود رسید.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، رضا حیدری مدیر بانکداری اختصاصی با اعلام این خبر گفت: صندوق امین سامان با هدف تجمیع سرمایه های مشتریان خود و بهره برداری از مزایای سرمایه گذاری در مقیاس بزرگ تشکیل شده و در 5 سال گذشته توانسته است به عنوان تکمیل کننده خدمات و محصولات بانک ایفای نقش کند.

حیدری افزود: از منظر فنی، وجوه جمع آوری شده در صندوق مذکور برای سرمایه گذاری در اوراق و سپرده های دارای بازدهی ثابت در بازار پول و سرمایه مصرف می شود. ازاین رو می توان این نوع سرمایه گذاری را در ردیف کم ریسک ترین سرمایه گذاری ها در کنار سپرده های بانکی طبقه بندی کرد.

مدیر بانکداری اختصاصی بانک سامان تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت اصلی این صندوق، سرمایه گذاری در حوزه های مختلفی همچون اوراق مشاركت، سپرده بانكی، اوراق بهادار تضمین شده موجود در بازار است که این کار با به کارگیری نیروهای متخصص و گردآوری و تحلیل اطلاعات و مدیریت دارایی های سبد، با اولویت قرار دادن موضوع ریسک صورت می گیرد.

حیدری اضافه کرد: عملکرد صندوق مذکور در مجموع 5 سالی که از تاسیس آن می گذرد قابل قبول بوده است و با استقبال سرمایه گذاران، توانسته رقم ارزش خالص دارایی های خود را به 930 میلیارد ریال برساند که یک رکورد محسوب می شود.

حیدری خاطرنشان کرد: درحال حاضر، نرخ پیش بینی بازده صندوق امین سامان سالانه 18 درصد است که این نرخ حداقل نرخ قابل دستیابی برای صندوق به حساب می آید. اما متوسط عملکرد صندوق در سال 95 بالای  20.8 درصد بوده که سود حاصل شده، در پایان هر ماه به حساب سرمایه گذاران واریز شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7cSxZVHl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه