دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

محسن صالحی‌نیا، معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برنامه‌های این وزارتخانه برای صنعت خودروسازی کشور گفت: ما در سال جاری برنامه گسترده‌ای برای خودروسازی کشور داریم و در نظر داریم رکوردهای جدیدی در این صنعت به وجود بیاوریم.

صالحی‌نیا ادامه داد: میزان تولید خودرو در سال گذشته یک میلیون و 100 هزار دستگاه بوده که نسبت به سال 93 کاهش داشته اما امیدواریم در سال 95 این رقم به یک میلیون و 300 هزار دستگاه برسد.

وی افزود: براساس سیاست اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به صادرات، انتظار داریم بتوانیم در سال جاری 65 تا 70 هزار دستگاه صادرات داشته باشیم.

صالحی‌نیا تصریح کرد: صنعت خودروسازی از صنایع پایه در کشور است و ما باید تا سال 1404 به تولید 3 میلیون خودرو در سال برسیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده می‌توانیم به این رقم برسیم.

وی سال 95 را برای خودروسازی کشور، سال شکوفایی دانست و تصریح کرد: با توجه به قراردادهایی که با شرکت‌های مطرح خارجی به امضا رسیده و نهایی شدن تأسیس شرکت‌های مشترک  (جوینت ونچر) چه در تولید داخل و چه در بازار صادرات شاهد شکوفایی خواهیم بود.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خودروهای تولید داخل به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2J6dT7Nw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه