سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهتر است هنگام بودجه بندی برای سفر به اروپا بدانید به طور متوسط هزینه های سفر چقدر می شود. اما دقیقا به کجا می خواهید بروید؟ به طور معمول در تعطیلات چه کاری انجام می دهید؟ برآورد میزان پول برای یک سفر به اروپا به متغیر های بسیاری بستگی دارد. اینجا سعی شده هزینه های متوسط یک توریست برآورد شود.

شهر های برتر اروپا از ارزان ترین تا گران ترین

1- پراگ (جمهوری چک)

آنچه این شهر را ارزان تر کرده، این است که تماشای مناظر بافت قدیمی شهر رایگان است! مردم به پراگ می آیند تا در خیابان ها قدم بزنند و پل چارلز را ببینند، اضافه کردن یک موزه به این منطقه نشان دهنده فعالیت حقیقی گردشگران در پراگ نیست.

2- استانبول (ترکیه)

این شهر در مرز بین شرق و غرب بوده و برای سفر بسیار عالی است. حتی رفتن به آناتولی (بخش آسیایی ترکیه) معامله بهتری است!

3- لیسبون (پرتغال)

ارزان ترین پایتخت در غرب اروپا که قیمت هایش قابل مقایسه با پایتخت های شرقی اروپا است. پورتو در شمال پرتغال مقصد بسیار خوبی برای بودجه سفر شماست. حتی می توانید هزینه اقامت در هتل خود را تقریبا به سطح پراگ و به طور قابل توجهی کاهش دهید.

4- برلین (آلمان)

شاید تعجب کنید که قدرت های اقتصادی اروپا هم پایتخت های ارزان قیمت دارند.

5- بارسلونا (اسپانیا)

با وجود اینکه محبوب ترین شهر در محبوب ترین کشور برای توریست ها به شمار می رود، اما هزینه های بارسلونا به طرز شگفت آوری کم است.

6- رم (ایتالیا)

یکی دیگر از شگفت آور ترین شهرهای ارزان قیمت با توجه به اهمیت زیاد مناظر آن است. هتل ها در رم کیفیتی بسیار پایین تر از رتبه بندی های متناسب با ستاره شان دارند، پس قبل از رزرو به دقت امکانات آن را بررسی کنید.

7- مونیخ (آلمان)

برخلاف انتظار مونیخ جزو ارزان ترین هاست زیرا بسیاری از مناظر دیدنی آن رایگان است. «باغ انگلیسی» و «مارین پلاتز» هیچ هزینه ای ندارند. تنها کافی است بگوییم که برای دیدن مناظر در مونیخ هزینه کمتری نسبت به هزینه خواب و خوراک می پردازید.

8- پاریس (فرانسه)

گرچه پاریس به گرانی معروف است اما هتل هایش به طرز شگفت آوری ارزان هستند و شما می توانید یک وعده غذای قابل قبول همراه با نوشیدنی را تنها با 13 یورو بخورید. گرچه موزه لوور کمی هزینه اش زیاد است، اما قدم زدن در خیابان ها هزینه ای ندارد و واقعا نیازی نیست که از برج ایفل بالا بروید!

9- لندن (بریتانیا)

البته که لندن در بالای فهرست قرار می گیرد. اما اغلب موزه های لندن ورودی رایگان دارند.

10- دوبلین (ایرلند)

هزینه های زیاد دوبلین نسبت به لندن به دلیل هتل های گرانقیمت آن است.

11- آمستردام (هلند)

آمستردام برای گردشگران شهر بسیار گرانی است. حتی خوابگاه جوانان نیز گران است و همینطور هزینه موزه ها . به سختی می توان وعده غذایی با کمتر از 10یورو به دست آورد.

12- ژنو (سوئیس)

ژنو گران ترین شهر در فهرست است. اگر برای کوه های آلپ به آنجا می روید محاسبه کنید تا با بیشترین سرعت ممکن و کمترین زمان ممکن سفر خود را درآنجا به پایان برسانید.

برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/49ygXxlG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه