پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/8/18 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

گروه پتروشیمی: گویا تصمیمات درباره تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها به رئیس‌جمهور واگذار شده است.

گروه رایان: شنیده‌ها حکایت از افزایش عملیات و تراکنش‌ها در گروه انفورماتیک در سال‌جاری دارد، همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر انتظارات از افزایش سودآوری و تعدیل مثبت درآمد سهام گروه رایانه به گوش می‌رسد.

خساپا: زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش سرمایه۱۲۰ درصدی این شرکت به گوش می‌رسید، اما یکی از مسئولان شرکت سایپا این شایعه را رد کرده و اعلام کرد، تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت در گذشته صورت گرفته و تجدید ارزیابی ماشین‌آلات نیز به دلیل استهلاک ماشین‌آلات منتفی است.

فاذر: در نماد فاذر شنیده می‌شود این شرکت با احتمال قرارداد ۴۰۰ میلیون یورویی با وزارت نفت روبه‌رو است که حاشیه سود این قرارداد سه ساله ۲۵ درصد است که عمده سود آن در سال دوم و سوم محقق خواهد شد.

حفاری: زمزمه‌هایی مبنی بر تفاهم اولیه این شرکت با شرکت انی و سایپم ایتالیا و اعلام آمادگی برای صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنایع حفاری نفت و گاز به عراق در این نماد به گوش می‌رسد.

ولبهمن: در نماد ولبهمن شنیده‌ها حاکی از پیشنهاد هیات‌مدیره برای افزایش سرمایه ۶۶ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران است.

شراز: در نماد شراز شنیده‌ها حاکی از تعدیل مثبت پیش‌بینی سود سال‌جاری خود است. گویا علت این تعدیل افزایش قیمت نفت و تسعیر نرخ ارز است.

بکام: در نماد بکام شنیده‌ها حاکی از دریافت قسط اول ۲۰ درصدی از سوری‌ها و خرید برای مواد اولیه قرارداد مربوط فروش نیمی از املاک یزد است.

بیمه آسیا: براساس اخبار واصله از بازار خبرها از تأیید فروش بخشی از دارایی‌های ثابت بیمه آسیا در نیمه دوم سال‌جاری حکایت دارد.

کوثر: شنیده‌ها از این نماد حاکی از تعدیل مثبت و افزایش سرمایه شرکت است.

46246246246247423742374237234

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MpD7JSRa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه