پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/7/28 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

گروه خودرو و قطعه‌سازها: خبر‌ها حکایت از ارزیابی مثبت فعالان بازار و کارشناسان از بسته جدید خروج از رکود دولت و اعطای تسهیلات کم‌بهره برای خرید نقد و نسیه انواع خودرو و انتظارات از بهبود نسبی اوضاع خودرویی‌ها و قطعه سازان در ادامه سال‌جاری دارد.

گروه بانکی: شنیده‌ها حاکی از توجیه‌پذیری خرید و سرمایه‌گذاری در سهام بانکی متعاقب اعلام جزییات بسته جدید دولت به منظور کاهش نرخ سپرده قانونی تا 10 درصد و اثر پذیرش مثبت بانکداران از این موضوع است.

خکار: خبرها حکایت از پرداخت مطالبات خکار از ایران‌خودرو، افزایش حاشیه سود شرکت به‌رغم کاهش تولید و فروش و برنامه تعدیل منفی 20درصدی سود هر سهم در گزارش شش ماهه و تنوع تولیدات و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت در سال آینده و انتظارات از رشد قیمتی سهم دارد.

536361356136236234247437347

حکشتی: شنیده شده تمامی محدودیت‌ها علیه ایران از ژانویه 2016 برداشته خواهد شد و ایران برنامه ویژه‌ای برای ورود قوی و سریع به حمل‌و‌نقل جهانی دارد.

ورازی: شنیده‌ها حاکی از ثبت افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی این نماد است. 

بیمه: خبرها حاکی از ابراز علاقه‌مندی مقامات شرکت بیمه توکیو مرین ژاپن برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بیمه ایرانی از طریق خرید سهام یا امکان تأسیس شرکت بیمه در ایران است.

شفادارو: زمزمه‌هایی مبنی بر پذیرش این هلدینگ در بورس اوراق بهادار تهران در سال 94 به گوش می‌رسد.

توریل: خبرها حاکی از تعدیل مثبت 98 درصدی با اعلام سود 127 ریالی در اطلاعات شش ماهه نسبت به دوره مشابه است.

بهپاک: خبرها حکایت از تعدیل مثبت 28 درصدی با اعلام سود 617 ریالی نسبت به دوره مشابه دارد.

* فعال بازار سرمایه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nHlRouEj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه