پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/7/8 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

ذوب: شنیده‌ها از عدم کاهش زیان شرکت به دلیل رکود بازار مسکن و عدم وجود شرایط مناسب فروش تا پایان سال و همچنین از آماده شدن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی‌ها تا پایان سال حکایت دارد.

غالبر: خبرها از تعدیل مثبت و افزایش سودآوری برای هر سهم شرکت به دلیل افزایش تولید و فروش شرکت و تولید محصولات جدید غذایی حکایت دارد.

فارس: خبرها از وجود مراجعه زیاد شرکت‌های خارجی جهت همکاری با این هلدینگ پس از برداشته شدن تحریم‌ها حکایت دارد.

24524141424522341412424522452

فولاد: خبرها از رکود بی‌سابقه شرکت فولاد مبارکه در تولید گندله در شش ماه ابتدایی سال حکایت دارد.

قصفها: شنیده‌ها از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی قند اصفهان از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها حکایت دارد. که در صورت اخذ مجوز از سازمان بورس و تصویب در مجمع عمومی فوق‌العاده اجرایی خواهد شد.

گروه قند و شکر: خبرها از واگذاری 300 هزار تن شکر وارداتی توسط دولت به شرکت‌های تولید‌کننده قند و شکر به‌جای 200 تومان یارانه تضمینی سال گذشته حکایت دارد.

ختوقا: افزایش سرمایه 144 درصدی که 72درصد آن از محل سود انباشته و 72درصد آن از محل آورده نقدی سهامداران و مطالبات است که به تأیید سازمان بورس رسید و درصورت تأیید مجمع فوق‌العاده اجرایی خواهد شد.

کتوکا: شنیده‌ها از آماده شدن این شرکت برای عرضه اولیه 10درصدی در فرابورس طی دو هفته آینده حکایت دارد، این شرکت از زیرمجموعه‌های وتوکا است.

گروه خودرو: خبرها از جمع آوری امضای نمایندگان مجلس برای افزایش تعرفه واردات تا 1000درصدی واردات خودرو جهت حمایت از تولید داخلی حکایت دارد. گویا تاکنون 23 نفر از نمایندگان موافقت خود را اعلام کرده‌اند. همچنین یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرده که مطلقا افزایش قیمتی در خودرو نخواهیم داشت. همچنین خبرها از شرکت رنو حکایت از تولید خودروی ارزان قیمت با نام kwid در ایران در آینده نزدیک حکایت دارد گویا قیمت این خودرو در هند بین 4500 تا 6000 دلار خواهد بود.

* فعال بازار سرمایه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pHTr8ft7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه