پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/7/5 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

بسوییچ: زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش سرمایه ۱۰۰‌درصدی از محل سود انباشته در این شرکت به گوش می‌رسد.

خپارس‌خودرو: شنیده‌ها از بررسی خرید سهام پارس‌خودرو تا پایان سال میلادی و همچنین خرید کارخانه ایران خودرو در مازندران حکایت می‌کنند.

وگردش: شنیده‌ها حاکی از آن است که ورود یک گروه متشکل از فعالان گردشگری کشور فنلاند به منظور سرمایه‌گذاری در این صنعت به کشور انجام گرفته و در حال بررسی امکانات بانک گردشگری هستند.

فارس: شنیده شده افزایش سرمایه 102‌درصدی شرکت از محل سود انباشته به‌منظور جبران مخارج سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و بهبود ساختار مالی به تایید حسابرس و بازرس قانونی رسید و در صورت موافقت سازمان و تصویب در مجمع فوق‌العاده اجرایی خواهد شد.

فمراد: گویا شرکت در نامه‌ای به سازمان انتقال مانده حساب شرکت ایران پویا (در حال تصفیه) در دفاتر شرکت آلو‌مراد شامل بدهی بابت اجرت تبدیل و بستانکاری بابت ضایعات آلومینیومی امانی به شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان ایفاد کرده و عنوان کرده است این عملیات هیچ تاثیری بر سود و زیان شرکت نخواهد داشت.

گروه خودرو: خبرها از طرح دوفوریتی مجلس برای افزایش 1000‌درصدی تعرفه خودروی وارداتی حکایت دارد. همچنین گویا براساس این طرح دولت موظف به جایگزینی خودروهای فرسوده خود با خودروهای داخلی می‌شود تا ناوگان کشور تغییر پیدا کند.

وبوعلی: شنیده‌ها حاکی از آن است که افزایش سرمایه 200‌درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به تصویب مجمع فوق‌العاده شرکت رسید که 100‌درصد آن قطعی و 100‌درصد دیگر به اختیار هیات‌مدیره گذاشته شد.

وپست: شنیده‌ها از صفر شدن زیان این بانک در گزارش شش ماهه حکایت دارد و به احتمال زیاد تا پایان سال زیان انباشته را نیز پوشش دهد.

حکشتی- خاذین: براساس اخبار واصله از بازار دو نماد حکشتی و خاذین برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار خود دارند.

گروه سنگ‌آهن: شنیده شده که به دلیل صادرات سنگ‌آهن با قیمت‌های پایین و نیاز صنعت فولاد داخلی به مواد خام بیشتر برای سه‌برابر کردن تولید تا سال2025 ممکن است از سال 2019 متوقف شود.

گروه لاستیک: شنیده‌ها از تداوم کاهش واردات لاستیک به کشور نسبت به سال گذشته با افزایش تعرفه‌های گمرکی حکایت دارد.

* فعال بازار سرمایه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/omdanzBF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه