پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ ها و شایعات

8 سال پیش ( 1395/1/23 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

بکام: خبرها از این سهم حکایت از تکذیب افزایش سرمایه در کارخانه‌های تولیدی شهید قندی دارد.

تپکو: خبرها حاکی از آن است که معاونت مالی و اقتصادی شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو عنوان کرد: سال گذشته از انجام مذاکراتی جهت همکاری با شرکت libherr آلمان، کوماتسو ژاپن و ولوو، با بازدید از تجهیزات و امکانات مجموعه هپکو و پس از آشنایی با زمینه‌های همکاری در حال بررسی شرایط هستند ولی متأسفانه تا به این لحظه به عقد قرارداد منتهی نشده است.

همچنین گویا علاوه بر این، دیگر قراردادهای شرکت به‌طور مثال فروش ۴۰۰ دستگاه ماشین‌آلات به شهرداری، به دلیل مشکلات نقدینگی و عدم تأمین مالی کافی در شرکت انجام نشده و کارکنان این مجموعه نیز در پایان سال گذشته نسبت به حقوق خود اعتراض داشتند، ولی با توجه به مشکل نقدینگی این موضوع نیز هنوز رفع نشده است و رشد قیمتی سهام شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو بیشتر تحت تأثیر کلیت بازار و پیش‌بینی‌هایی است که در رابطه با اقتصاد کلان کشور وجود دارد.

سفارس: زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه این شرکت قصد افزایش سرمایه ۲۵ درصدی از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی را دارد، به گوش می‌رسد.

دسانکو: شایعات مربوط به فروش بلوک شرکت تکذیب شد.

البرز: خبرها حکایت از این دارد که بیمه مرکزی بابت اعمال تخفیف بیمه البرز به ایران خودرو سهم اتکایی خود را مطالبه کرده که این رقم حدود ۶۰ میلیارد ریال است.

وسپه: خبرها ازصدور مجوز فعالیت مجدد شعبه رم این بانک از سوی بانک مرکزی ایتالیا حکایت دارد.

ونفت: شنیده‌ها از ونفت حکایت از تکذیب شایعه فروش سهام پروژه نفت قشم دارد.

ثقزوی: شنیده شده شرکت کوچک «عمران و سازندگی قزوین» پروژه ارزشمند «نیروگاه بادی کوهین» را در دست اقدام دارد که فعلاً در مراحل ابتدایی است، ولی به نظر می‌رسد در سال جاری عملیات تأسیس آن به اجرا درآید. همچنین مجوز فاز ۱ این نیروگاه با ظرفیت ٢٠ مگاوات دریافت شده و تأمین مالی آن از طرف شریک آلمانی در حال پیگیری است. مقایسه این نیروگاه با موارد مشابه تخمین اولیه‌ای به دست می‌دهد که از پتانسیل جهش شرکت عمران و سازندگی قزوین تا ۵ برابر حکایت دارد. از لحاظ زمانی هنوز با صعود اصلی قیمت فاصله داریم اما خرید با دید یک ساله و شرکت در افزایش سرمایه، سرمایه‌گذاری پرسودی خواهد بود.

خودرو: شنیده می‌شود مدیران ایران خودرو به صورت تلویحی خبر کنسل شدن قرارداد با فیات راتکذیب کرده‌اند.

* ارتباط با کارشناس: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/G3k4bPCz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
ثقزوی :
7 سال پیش
ثقزوی را در قیمتهای فعلی برای خرید بررسی کنید
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه