پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1395/1/24 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

غاذر: خبرها پیرامون این سهم حکایت از قصد جدی حقوقی سامان برای ورود به سهم دارد و تاکنون 9درصد از کل سهام شرکت را خریده و این خریدها ادامه خواهد داشت. پیش از این‌ها بحث بلوک در این سهم مطرح بود که یک‌بار توسط شرکت تکذیب شد اما گویا این شایعه مجددا مطرح شده است.

حتاید: خبرها از شرکت تاید واتر خاورمیانه حاکی از آن است که این شرکت طی برگزاری مناقصه از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی برنده لایروبی بنادر شمال کشور، شامل لایروبی بنادر استان گیلان و مازندران شده بود که از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی این مناقصه مردود اعلام شد.

خگستر: شنیده‌ها از واگذاری بلوک ۵۱ درصدی خگستر توسط ایران خودرو به قیمت پایه هر سهم ۱۶۵۰۰ ریال حکایت دارد. گویا این فروش جهت رفع مانع قانونی در اختیار داشتن بانک پارسیان با توجه به تمهیدات و سیاست‌های اخیر ایران خودرو صورت می‌گیرد.

وگردش: زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشایی قریب‌الوقوع نماد وگردش به گوش می‌رسد.

مبین: خبرها حکایت از انتقال برق مازاد مجتمع پتروشیمی مبین به شبکه برق سراسری دارد که این میزان، ۱۰۰ مگاوات برق تولیدی مازاد بر فروش قبلی مجتمع و حاکی از افزایش راندمان تولید است.

شبندر: شنیده‌ها حکایت از تکمیل و راه‌اندازی پروژه افزایش 3میلیون لیتری تولید بنزین پالایشگاه بندر عباس، باتوجه به پیشرفت فیزیکی 96 درصدی این طرح دارد. همچنین شنیده شده برای مطالعات امکان سنجی، پنج شرکت ژاپنی و انگلیسی و چند شرکت خارجی دیگر اعلام آمادگی کرده‌اند که در این خصوص شرکت درحال مذاکره با آنها است تا با شناخت کامل و مطالعه دقیق بازار به افزایش ظرفیت بپردازد.

لبنیاتی ها: خبرها از احتمال افزایش ۵درصدی قیمت لبنیات با توجه به افزایش هزینه‌های صنعت در سال‌جاری حکایت دارد.

غمینو: شنیده شده این شرکت وامی به مبلغ ۶۵۱میلیاردریال را که از بانک رفاه دریافت کرده بود در تاریخ 1394/12/27 تسویه کرده و از اختلاف ریالی وام مذکور ۳۸۶میلیارد ریال سودشناسایی کرده است.

خساپا: شنیده‌ها حاکی از آن است که سایپا در سال ۹۶ قصد تولید یک خودرو ۱۰۰درصد داخلی توسط یک تیم آلمانی در دست اقدام دارد که جایگزین پراید خواهد شد.

* ارتباط با کارشناس: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WvJAst7G
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه